Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Οι απαντήσεις του Μουρίνιο

Aπαντήσεις στις κριτικές που δέχεται τόσο ο ίδιος όσο και η Ρεάλ Μαδρίτης έδωσε με τοποθέτησή του ο Ζοσέ Μουρίνιο.
Ο Πορτογάλος τεχνικός των Μαδριλένων σημείωσε σχετικά με τη φετινή σεζόν
«Αν έχετε αμφιβολίες για έναν προπονητή που έχει κερδίσει όσα έχω κερδίσει εγώ τότε θα πρέπει να μου εξηγήσετε τι προσόντα πρέπει να έχει ένας προπονητής για να έχει το δικαίωμα να δουλέψει στην Ισπανία. Θα πρέπει να μου πείτε αν θα πρέπει να έχω κερδίσει τρία Τσάμπιονς Λιγκ και επτά εθνικά πρωταθλήματα.
Λοιπόν εγώ έχω κερδίσει δυο Τσάμπιονς Λιγκ και έξι εθνικά πρωταθλήματα. Είναι αυτά αρκετά για να έχω το δικαίωμα να δουλέψω εδώ; Αν ναι, καλώς, θα συνεχίσω να κάνω την δουλειά μου».

Όσο για το ματς με τη Λα Κορουνία (6-1) σημείωσε:

«Δεν γίναμε η καλύτερη ομάδα στον κόσμο ακόμη επειδή κερδίσαμε την Λα Κορούνια με 6-1. Είμαστε σε φάση κατασκευής και ούτε το αποτέλεσμα αλλά ούτε και το χειροκρότημα του κοινού σημαίνουν πως η δουλειά έχει τελειώσει.
Η δουλειά συνεχίζεται. Είμαι πολύ ήρεμος, έχουμε πολλά να κάνουμε και πολλή δουλειά μπροστά μας. Έχω την εμπιστοσύνη του προέδρου μου και την εμπιστοσύνη του διοικητικού συμβουλίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: