Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Το νέο επίτευγμα του Ντελ Πιέρο

Ιστορία έγραψε ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, στη νίκη (4-0) της Γιουβέντους επί της Λέτσε. Συγκεκριμένα, ο 36χρονος επιθετικός σκόραρε στο 82’ του χθεσινού ματς, φτάνοντας τα 178 γκολ με τη φανέλα των «μπιανκονέρι» και έπιασε στην πρώτη θέση τον Τζιαμπιέρο Μπονιπέρτι.

«Ο Μπονιπέρτι έλεγε πάντα ότι αν τον ξεπεράσω θα είναι χαρούμενος και είμαι σίγουρος ότι η χαρά του θα είναι τεράστια. Θα τον πάρω πάντως αύριο για να μάθω τι σκέφτεται. Δεν θέλω να σταματήσω στα 178 γκολ», ανέφερε ο Ιταλός.

Ερωτηθείς για το αν αισθάνεται δικαιωμένος απέναντι σε όσους τον θεωρούσαν ξεγραμμένο, απάντησε: «Σε αυτόν που όλα αυτά τα χρόνια με είχε ξοφλημένο δεν έχω απαντήσει ποτέ απευθείας. Εδώ και χρόνια δεν ασχολούμαι. Και αν το σκεφτώ θα έχω ακόμα περισσότερα κίνητρα.

Σκέφτομαι περισσότερο τα άτομα που κάθε ημέρα υποφέρουν και διασκεδάζουν δίπλα μου. Τα αποτελέσματα που παίρνω μέσα στο γήπεδο είναι η απάντησή μου, αυτό είναι που μου αρέσει να κάνω. Δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι το επόμενο ρεκόρ μου
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: