Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Φερνάντες: "Γιατί δεν παίζω..."

Την απορία του γιατί δεν του δόθηκε η ευκαιρία να παίξει στον Παναθηναϊκό εξέφρασε ο Ντάνι Φερνάντες. Ο τερματοφύλακας μίλησε με κολακευτικά λόγια για τον Ζεσουάλδο Φερέιρα αλλά όχι και για την αντιμετώπιση που είχε στους "πράσινους". Μιλώντας στην "Record", είπε:

«Είμαι χαρούμενος που συνεργάζομαι με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα, είναι ένας προπονητής με μεγάλη εμπειρία και έκανε φανταστική δουλειά στην Πόρτο. Μέχρι τώρα στον Παναθηναϊκό δεν είχα ευκαιρίες για να δείξω την αξία μου. Ειλικρινά δεν ξέρω το γιατί. Δουλεύω καλά στις προπονήσεις και θέλω να παίξω. Είμαι σε μια ηλικία που δεν μπορώ να κάθομαι στον πάγκο" τόνισε.

Ο Φερνάντες αποκάλυψε ότι σκέφτεται την επιστροφή του στην Πορτογαλία. "Θα κοιτάξω ποια ευκαιρία μπορεί να υπάρξει για εμένα στην μεταγραφική αγορά του χειμώνα. Φυσικά θα μου άρεσε να παίξω για την Πόρτο. Είναι ο σύλλογος της καρδιάς μου. Αγαπώ την Πορτογαλία και όπως κάθε Πορτογάλος έτσι και εγώ θα ήθελα να παίξω σε ομάδα της πατρίδας μου» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: