Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

«Πόρτα» σε Ρεάλ και Μπαρτσελόνα από Παστόρε

Tην απόφασή του να παραμείνει στην Παλέρμο, παρά το ενδιαφέρον των Μπαρτσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης έκανε γνωστή ο Χαβιέ Παστόρε. Ο 21χρονος στράικερ πραγματοποιεί εξαιρετική σεζόν με τους Σικελούς φέτος, προσελκύοντας το ενδιαφέρον πολλών «μεγάλων» συλλόγων απ’ όλη την Ευρώπη.

«Μπαρτσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης έχουν έρθει σε επαφή με τον μάνατζέρ μου, αλλά εγώ αποφάσισα να παραμείνω στην Παλέρμο επειδή είμαι βασικός και κερδίζω συνέχεια σε εμπειρία. Χάρη στην Παλέρμο μαθαίνω πολλά και αισθάνομαι ότι πήρα την καλύτερη απόφαση» δήλωσε στην “Ole”, ο Αργεντινός επιθετικός, ο οποίος ολοκλήρωσε λέγοντας: «Οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές θα δέχονταν αμέσως οποιαδήποτε πρόταση από αυτές τις δύο ομάδες, αλλά όχι εγώ. Θα έρθει η ώρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: