Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Θέλει να φύγει ο Ντος Σάντος!

Θέλει να φύγει ο Ντος Σάντος

Την πρόθεσή του να εγκαταλείψει την Τότεναμ γνωστοποίησε ο Τζιοβάνι Ντος Σάντος. Ο Μεξικανός επιθετικός μετά από συζητήσεις με την διοίκηση των «σπιρουνιών», δήλωσε πως δεν πείστηκε από τους ιθύνοντες του λονδρέζικου συλλόγου πως θέλουν να τον κρατήσουν στην ομάδα.

«Η Τότεναμ μού έδωσε απαντήσεις αλλά δεν με έπεισε. Δεν έχω πάρει χρόνο συμμετοχής και θέλω να φύγω. Σέβομαι το συμβόλαιο μου και την ομάδα αλλά η πρόθεσή μου δεν αλλάζει».

Ο 23χρονος ποδοσφαιριστής ο οποίος στο δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός στην Ρασίγκ Σαντατέρ, εξέφρασε την επιθυμία του πως θέλει να συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα εντός Ευρώπης.

«Υπάρχουν διάφορες επιλογές και δεν ‘’κλείνω’’ καμία πόρτα. Πρόθεσή μου όμως είναι να παραμείνω σε ευρωπαϊκό σύλλογο»

Τέλος, απαντώντας στις φήμες που τον ήθελαν να συνεχίζει σε ομάδα του αμερικανικού ποδοσφαίρου, ο παίκτης της Τότεναμ τόνισε πως «δεν το βλέπω σαν άσχημη επιλογή απλά σκέφτομαι πως έχω συνηθίσει στην Ευρώπη και θέλω να παραμείνω εδώ».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: