Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Εγώ, ο Ιβάν!!

Ο ΠΑΟΚ του Ιβάν Σαββίδη πέτυχε τον στόχο του, καταφέρνοντας μάλιστα να μπει – είναι τυπικό θέμα πλέον – σε μία ρύθμιση που δεν είναι φωτογραφική. Γράφει ο Σταύρος Κόλκας Αυτό που ζητούσε ο Ιβάν Σαββίδης όταν τοποθετήθηκε δημοσίως για το συγκεκριμένο θέμα για πρώτη φορά, δεν ήταν κάτι ουτοπικό. Η πολιτική του δικαιώθηκε.
Είναι δίκαιο ή όχι το μέτρο; Εγώ θα το δω από την πλευρά του Σαββίδη.
Είμαι ο Ιβάν, ήρθα σε μία χώρα με προβληματική οικονομία να φέρω κεφάλαια. Μέσα από τις διάφορες εταιρίες που αγόρασα, τρεις τουλάχιστον ήταν παρατημένες στο έλεος του Θεού.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ που θα λύγιζε οικονομικά και η αλήθεια είναι πως ήταν θέμα χρόνου, το Μακεδονία Παλάς που είχε να κάνει ανακαίνιση από τότε που σηκώναμε τον Γκουσγκούνη στους ώμους μας στη παραλία και την ΣΕΚΑΠ που δεν την αγόραζε ούτε άνθρωπος με τάσεις αυτοκτονίας.
Είμαι λοιπόν ο Ιβάν, παίζω μπουρλότ καθιστός στις γάμπες μου και δεν παθαίνει τίποτα ο χόνδρος μου. Ρίχνω στον ΠΑΟΚ με το καλημέρα 20εκατ. ευρώ να ξεχρεώσει, ρίχνω και άλλα τόσα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, συν τα έσοδα που υπάρχουν, τζιράρω 86 με 87 εκατ. ευρώ.
Συνολικά, από την οικονομική αναβάθμιση του ΠΑΟΚ, φτάνω να δίνει 26 με 28εκατ. ευρώ φόρους στη τριετία. Κάπου τόσο είναι αν δεν κάνω κάποιο κωμικό λάθος, όμως αυτή την απάντηση είχα πάρει από την ΠΑΕ, κάπου εκεί ήταν το νούμερο.
Πλην των συγκεκριμένων χρημάτων, λέω να πληρώσω κι άλλες αμαρτίες του παρελθόντος, ενώ υπάρχει η λύση της πτώχευσης. Όμως εγώ λέω πως είναι δίκαιο να πληρώσω το πρωτογενές. Δεν ακολουθώ τον λάθος δρόμο της πτώχευσης και για το κράτος και για την ομάδα.
Όμως το κράτος μου λέει να πληρώσω 30εκατ. ευρώ. Τα μισά υπό προϋποθέσεις αν έμπαινα στον νόμο Ορφανού. Και λέω εγώ τώρα. Έστω και τα μισά να έδινα, ποιος είναι ο λόγος να συμβεί αυτό τη στιγμή που εγώ δεν φταίω προσωπικά, επενδύω υπέρογκα ποσά σε μία χρεοκοπημένη σχεδόν χώρα, πληρώνω δεκάδες εκατ. φόρους και κυκλοφορώ χρήμα που δεν υπήρχε στα μέρη μας; Και για την ακρίβεια, όχι μόνο δεν φταίω προσωπικά, αλλά την μισή ευθύνη που μαζεύτηκαν αυτά τα νούμερα, τις έχει αυτός που μου έλεγε μέχρι πρότινος να πληρώσω περισσότερο, γιατί απλά δεν είχε ελεγκτικούς μηχανισμούς. Τα 5εκατ. ευρώ λιγότερα που θα δώσω – εγώ ο Ιβάν – θα τα ρίξω στην ανάπτυξη της εταιρίας μου, θα πάνε σε υπαλλήλους, σε προμηθευτές, εκεί που θέλω εγώ.
Γελάω με την στοχοποίηση του Θεοχάρη που μέσα από το τουί του έπρεπε να βρει μία εταιρία που θα έκανε γκελ στα ΜΜΕ και το κοινό. Απέκτησε κοινό ο κύριος. Εγώ τον είχα στο μυαλό μου ως ένα από τα κλασικά φαντάσματα του νεοφιλελευθεριασμού, που πουλάνε μυαλό έχοντας συμβάλει στη καταστροφή της χώρας. Πλέον ξέρω και τα μούτρα του.
Από εδώ και πέρα, θα βρούμε κι άλλους Θεοχάρηδες που δεν θα σκεφτούν βέβαια τις ειδικές συνθήκες του ΠΑΟΚ και του επενδυτή Σαββίδη. Για να περάσουν πως αυτός ο νόμος θα ευνοήσει και κάποιους που δεν πρέπει – είναι αλήθεια αυτό – θα ξεχάσει ποιος ευθύνεται για αυτή την ανάγκη ρευστότητας στα ταμεία του κράτος. Όταν ξεκαβαντζώσουν τα δισέγγονά τους οι κύριοι, ας κάνουν μαθήματα ηθικής φύσεως και στον Ιβάν Σαββίδη και στη νυν κυβέρνηση που πήρε αυτή την απόφαση.
Από εδώ και πέρα πρέπει να έχουμε το νου μας γιατί είναι πολύ κρίσιμη η καμπή για τον ΠΑΟΚ και τον Σαββίδη.
Όλοι μας, στεκόμαστε αρκετά στο αγωνιστικό και δικαιολογημένα αφού έχουν ξενερώσει και τα νύχια μας. Όμως η ουσία πλέον πάει σε ένα άλλο κομμάτι.
Με τα χρέη καθαρισμένα και την αναμονή για εξαγγελίες στο κομμάτι της ανάπτυξης, με το πλάνο για ανακαίνιση – ανακατασκευή της Τούμπας και δημιουργίας αθλητικού κέντρου να είναι έτοιμα, υπάρχει πλέον και η ξεκάθαρη πίεση στον Ολυμπιακό για να εμφανιστεί επιτέλους ένα κανονικό προϊόν στην Ελλάδα.
Ήδη, έγινε τεράστια προσπάθεια να σπιλωθεί ο Σαββίδης, είτε στα Πανελλαδικά ΜΜΕ, είτε στα τοπικά, με ανθρώπους που δεν έχουν δώσει ευρώ για τον ΠΑΟΚ και προσπαθούν να τον παρουσιάσουν ως καβούρια.
Πλέον η μάχη για την ανοδική πορεία του ΠΑΟΚ πάει προς τη σωστή κατεύθυνση, αφού και ο Σαββίδης έπρεπε να περάσει ένα διάστημα προσαρμογής στα δεδομένα του ΠΑΟΚ.
Εδώ λοιπόν, πρέπει να έχουμε το νου μας, τα μάτια μας ανοιχτά, το μυαλό μας συγκεντρωμένο και να μη πιστεύουμε ότι ακούμε.
Η λάσπη ήδη πετιέται, με πρόφαση την ρύθμιση. Αυτό θα συνεχιστεί μέχρι να φθαρεί ο Σαββίδης.
Και εμείς έχουμε αποδείξει ως οργανισμός, πως μέχρι σήμερα τουλάχιστον, δεν ήμασταν έτοιμοι να υποστηρίξουμε έναν μεγαλομέτοχο της δυναμικής του. Χίλια μέτωπα, προσωπικά συμφέροντα, εγωισμοί, κέρδισαν την ουσία σε αυτή την τριετία.
Τώρα τα ψέματα τελείωσαν. Ο ΠΑΟΚ έχει ανάγκη τους ικανούς, είτε εντός αλλά κυρίως είτε εκτός ομάδας.
Το πολύ βολικό για όλα φταίει η ΠΑΕ, θα πρέπει να το αφήσουμε όλοι στην άκρη.
Πηγή: paok24.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: