Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Ντρέιπερ: «Μου αρέσει πολύ να παίζω με την Κροατία»


Χαρούμενος που επέστρεψε στην εθνική Κροατία, έστω και λόγω του τραυματισμού του Όλιβερ Λαφαγέτ, δήλωσε ο Ντοντέι Ντρέιπερ.

Ντρέιπερ: «Μου αρέσει πολύ να παίζω με την Κροατία»

«Συμφώνησα χωρίς πρόβλημα. Αυτοί είναι οι φίλοι μου και είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στο Ζάγκρεμπ», δήλωσε αρχικά ο Ντοντέι Ντρέιπερ κατά την άφιξή του στην Κροατία και πρόσθεσε:

«Νιώθω πολύ καλά και πιστεύω σε μία εβδομάδα θα έχω βρει το ρυθμό μου. Επίσης, πιστεύω πως φέτος μπορούμε να παίξουμε ακόμη καλύτερα, απ’ ό,τι είχαμε παίξει στη Σλοβενία πριν από δύο χρόνια. Τότε, ο καθένας ήξερε το ρόλο του και ελπίζω πως αυτό θα βοηθήσει και τώρα. Μου αρέσει πολύ να παίζω με αυτά τα παιδιά». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: