Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Οι… εξηγήσεις του υιού Μουρίνιο!!

Ο γιος του Ζοσέ Μουρίνιο, που φέρει το ίδιο ακριβώς όνομα, προκάλεσε πολλά σχόλια με τη φωτογραφία του φορώντας φανέλα της Μπαρτσελόνα και του Μέσι. Δείτε τι απάντησε σε όσους τον επέκριναν.

Οι… εξηγήσεις του υιού Μουρίνιο

Ο 15χρονος Ζοσέ Μουρίνιο Τζούνιορ προκάλεσε πολλά αρνητικά σχόλια όταν ανέβασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης μια φωτογραφία του με φανέλα της Μπαρτσελόνα. Ο ίδιος δεν κρύφτηκε, αλλά πήρε θέση κι έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.

Να τι έγραψε…

«Για όσους μπερδεύονται για τις ομάδες που υποστηρίζω…

1. Υποστηρίζω την ομάδα στην οποία αγωνίζομαι, τη Φούλαμ.

2. Υποστηρίζω την ομάδα στην οποία εργάζεται ο πατέρας μου, την Τσέλσι.

3. Υποστηρίζω την Μπαρτσελόνα γιατί γεννήθηκα εκεί, πάντα μου άρεσε ο σύλλογος και φυσικά ο Μέσι.

4. Η Πόρτο είναι η ομάδα της οικογένειάς μου. Όλοι από την πλευρά της μητέρας μου είναι Πόρτο και φυσικά την υποστηρίζω κι εγώ.

5. Η Ίντερ είναι πάντα στην καρδιά μου, ό,τι κι αν κάνει αυτή τη στιγμή και όπου κι αν βρίσκεται
».

Ξεκάθαρος ο μικρός… *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: