Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

«Γι’ αυτό κάρφωσα στο καλάθι της ομάδας μου» (video)


«Γι’ αυτό κάρφωσα στο καλάθι της ομάδας μου» (video)

Ο Γκάρλον Γκριν προσπάθησε να εξηγήσει την… ανεξήγητη ενέργειά του να καρφώσει στο καλάθι της ομάδας του. Όμως μάλλον δεν έπεισε κανέναν.

Η εξήγηση του Γκάρλον Γκριν για το λόγο που κάρφωσε στο καλάθι της ομάδας του, στον αγώνα της Τούμπινγκεν με την Μπράουνσβαϊγκ, ήταν τουλάχιστον αστεία.

Ο Αμερικανός άσος ρωτήθηκε τι ακριβώς σκεφτόταν εκείνη την ώρα και δεν έπεισε κανέναν με την απάντησή του. «Χάναμε με δύο πόντους 0,4’’ πριν το τέλος και άκουγα από τον πάγκο των αντιπάλων να φωνάζουν να αστοχήσει ο παίκτης τους στη δεύτερη βολή. Εγώ πήγα να διώξω την μπάλα για να έχουμε λίγο χρόνο να κάνουμε κάτι, αλλά μου γύρισε μπούμερανγκ η προσπάθειά μου», τόνισε.

Όσο για το αν τον ενοχλεί που η φάση αυτή θα παιχτεί στην εκπομπή με τις μπασκετικές γκάφες που παρουσιάζει ο Σακίλ Ο’ Νιλ, ο αδερφός του Τζέραλντ Γκριν του Μαϊάμι απάντησε: «Δεν έχω πρόβλημα».





*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: