Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Όχι σε μείωση

majstorovic.jpgΚάθετος στο θέμα της μείωσης των αποδοχών του εμφανίστηκε ο Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς με δηλώσεις που έκανε στην σουηδική εφημερίδα «Sportbladet». Ο διεθνής αμυντικός πάντως, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι παρά τα όσα ακούγονται δεν έχει ενημερωθεί επίσημα από την διοίκηση της ΑΕΚ για κάτι τέτοιο.

«Αποκλείεται να δεχτώ μείωση. Έχω συμβόλαιο και δεν το συζητώ καν αυτό το ενδεχόμενο. Ξέρουν πόσα χρήματα πρέπει να με πληρώσουν. Έχω ακούσει για τη μείωση αποδοχών, αλλά μέχρι στιγμής ούτε εγώ, αλλά ούτε και ο μάνατζέρ μου έχουμε ενημερωθεί απευθείας από τη διοίκηση», δήλωσε ο 31χρονος αμυντικός.

Στη συνέχεια ο Μαϊστόροβιτς αναφέρθηκε στο γκολ που σημείωσε στη νίκη της Σουηδίας επί της Μάλτας με 4-0. «Ήταν ένα γκολ που ήρθε σε κρίσιμη στιγμή του αγώνα. Επιπλέον ήταν το πρώτο μου τέρμα σε διεθνή διοργάνωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: