Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Ο ΣΑΧΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ


Σάχα: "Θα τα πάμε καλύτερα" Στο καινούριο τεύχος του αλλαγμένου ΑΕΚ Empire που κυκλοφορεί την Πέμπτη 11/06 στα περίπτερα όλης της χώρας, ο Σεμπάστιαν Σάχα δίνει την πρώτη του συνέντευξη μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με την ΑΕΚ και ο Ζεράλντο Άλβες μιλάει για το φετινό πρωταθλημα και το μέλλον του στην ομάδα.
Ο Σεμπάστιαν Σάχα στη συνέντευξή του δήλωσε: Για το αν νιώθει ικανοποιημένος με την ανανέωση του συμβολαίου του… "Ναι, είμαι πολύ χαρούμενος που μου έγινε αυτή η πρόταση. Να συνεχίσω, δηλαδή, για άλλα τρία χρόνια στην ΑΕΚ. Με έκανε να νιώσω σημαντικός για την ομάδα και αυτό είναι πολύ σπουδαίο για κάθε ποδοσφαιριστή, να νιώθει σημαντικός στην ομάδα που αγωνίζεται. Όλα εξελίχθηκαν όπως τα ήθελα". Για την αποδοχή που έχει από τον κόσμο της ομάδας… "Από τα πρώτα φιλικά παιχνίδια που έπαιξα στο ΟΑΚΑ, ένιωσα ότι με δέχονται πολύ καλά και γι’ αυτό είμαι και πολύ ευγνώμων στους φιλάθλους της ΑΕΚ. Στα τελευταία ματς των play off, τους άκουσα να φώναζαν ρυθμικά το όνομά μου και ήταν κάτι που με συγκίνησε πολύ. Μου έδωσε μεγάλη χαρά και μεγάλη ικανοποίηση". Για το χειροκρότημα του κόσμου στο τελευταίο ματς των play offs… "Πρέπει να τους ευχαριστήσουμε για τη στήριξή τους σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρότι εμείς δεν καταφέραμε να τους το ανταποδώσουμε με κάποιον τίτλο. Αυτοί οι φίλαθλοι αξίζουν έναν τίτλο και πιστεύω ότι του χρόνου θα τους τον δώσουμε. Στο ματς με τον Παναθηναϊκό, ακόμα και μετά τα γκολ που δεχθήκαμε ήταν στο πλάι μας. Ήταν καταπληκτικοί και νομίζω ότι το χειροκρότημά τους στο τέλος ήταν μια αναγνώριση της προσπάθειας που κάναμε". Για το αν είναι αισιόδοξος για την επόμενη χρονιά… "Σίγουρα. Είμαι πεπεισμένος ότι θα μπορέσουμε να πετύχουμε πολλά περισσότερα πράγματα, γιατί το αξίζουν οι φίλαθλοί μας, που ήταν στο πλάι μας όλη τη χρονιά και επίσης το αξίζουν και όλοι όσοι βρίσκονται στην ΑΕΚ. Πραγματικά το πιστεύω ότι θα πάμε πολύ καλύτερα. Περάσαμε στιγμές που δεν ήταν εύκολες. Όλα αυτά μας έχουν δέσει και μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με καλύτερο τρόπο τις δυσκολίες που θα προκύψουν". Για τον αν η ΑΕΚ άξιζε κάτι περισσότερο στη χρονιά που τελείωσε… "Ναι, ίσως να αξίζαμε κάτι περισσότερο, αν αναλογιστούμε την προσπάθεια που κάναμε. Ωστόσο νομίζω πως μας έλειψε και η τύχη. Προσπαθήσαμε, δουλέψαμε, αλλά δεν καταφέραμε κάτι περισσότερο. Νομίζω όμως ότι με τη δουλειά και την προσπάθεια που κάναμε, αξίζαμε πιο πολλά". Ο Ζεράλντο Άλβες μεταξύ άλλων δήλωσε: Για το αν τον επηρέασε το γεγονός ότι είχε περάσει από την ΑΕΚ ο αδερφός του "Όχι, εγώ αυτό το είδα πολύ θετικά, ήξερα βέβαια ότι πιθανόν κάποιοι να με συγκρίνουν μαζί του, αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα με αυτό. Εγώ ήρθα στην ΑΕΚ για να βάλω τη δική μου σφραγίδα. Δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό. Εάν ο κόσμος με αγαπάει, τότε αυτό είναι πολύ καλό. Δεν ξέρω, βέβαια, πολύ καλά αν έχω κερδίσει τον κόσμο. Στο τελευταίο παιχνίδι που έπαιξα ένιωσα ότι ο κόσμος με στήριζε…" Για τις σχέσεις των ποδοσφαιριστών στα αποδυτήρια: "Δεν νομίζω ότι συνέβαιναν όλα αυτά που έλεγαν στα αποδυτήριά μας. Νομίζω ότι όλοι έβαζαν την ομάδα πάνω από όλα. Είναι δύσκολο να γίνουν κάποιοι ξαφνικά ηγέτες σε μια ομάδα. Ο Λυμπερόπουλος, ο Δέλλας, ο Ζήκος, ο Rivaldo ήταν αρκετά χρόνια στην ομάδα και ήταν αρχηγοί στον αγωνιστικό χώρο. Μπορούσαν να κερδίζουν παιχνίδια ως ηγέτες. Εμείς ήμασταν πολλοί νέοι παίκτες. Ακόμη και ο Σωτήρης Κυργιάκος ήρθε μετά. Είναι πολύ δύσκολο να έχεις το χάρισμα του Λυμπερόπουλου και του Δέλλα. Νομίζω ότι αν αυτή η ομάδα παραμείνει ως έχει, του χρόνου θα είναι πολύ διαφορετική. Αυτό πιστεύω. Τώρα γνωριζόμαστε καλύτερα". Για το αν θέλει να μείνει στην ΑΕΚ: "Φυσικά, έχω έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο, αλλά θέλω να παραμείνω και αν τα καταφέρω να παίξω στη θέση μου. Σε κάθε περίπτωση το δικό μου καλό είναι το καλό και της ομάδας. Όνειρό μου βέβαια κάποια στιγμή είναι να παίξω στην Flamengo, εκεί που έπαιξε και ο πατέρας μου. Βέβαια, είναι πολύ δύσκολο να παίξω εκεί".

ΚΑΤΣΩΡΧΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: