Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Μπασκετ Καινούργια σελίδα στην ΤΣΣΚΑ


Ο Ετορε Μεσίνα... Καινούργια μέρα ξημερώνει για την ΤΣΣΚΑ. Ο Ετορε Μεσίνα αποτελεί και επίσημα παρελθόν για την ομάδα της Μόσχας και τη θέση του θα πάρει ο Εβγκένι Πασούτιν. Δεν είναι μόνο η αλλαγή προπονητή στην ομάδα του Στρατού, αλλά αναμένεται να γίνει σημαντική μείωση στο μπάτζετ.

Η λαμπρή εποχή της ΤΣΣΚΑ μοιάζει να φτάνει στο τέλος της, καθώς οι Ρώσοι δεν έχουν τους πόρους για να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν την ομάδα. Αλλες αλλαγές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, αλλά όπως φαίνεται είναι θέμα χρόνου να συμβεί. �Η κατάσταση που υπάρχει στην ομάδα, μας οδηγούσε σε μία αλλαγή. Είμαι χαρούμενος για την δυνατότητα που δίνεται στον Πασούτιν, όπως είμαι πολύ χαρούμενος για την παρουσία μου στη Μόσχα και στην ΤΣΣΚΑ. Είμαι ικανοποιημένος για τις επιτυχίες που μαζί πανηγυρίσαμε και αισθάνομαι τιμή για την πρόταση που μου έγινε από τον Βατούτιν για να συνεχίσω στην ομάδα από άλλη θέση. Θέλω όμως λίγο χρόνο για να το σκεφτώ πολύ προσεκτικά�, τόνισε ο Ετορε Μεσίνα, ενώ ο Πασούτιν από την πλευρά του σχολίασε: �Είναι κάτι απίστευτο. Η ΤΣΣΚΑ είναι η καλύτερη ομάδα της χώρας, αν όχι και της Ευρώπης και είναι πραγματικά ένα όνειρο να είσαι προπονητής σε αυτή την ομάδα. Είναι μεγάλη η ευθύνη που αναλαμβάνω, αλλά και πολύ μεγάλη η ευκαιρία και η πρόκληση. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Βατούτιν και τους ιδιοκτήτες της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν�.

Δεν υπάρχουν σχόλια: