Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

Θέλω να γίνω πρόεδρος

Επιμέλεια : Λάμπρος Κόκκαλης

Θελω να γινω προεδρος!
Θελω να γινω προεδρος στην Κ.Α.Ε που εχει ,2 ευρωπαικους τιτλους, ιδιοκτητο γηπεδο 9000 θεσεων, εναν κοσμο που παρα τις φαπες που τρωει και εχει καταντησει σαν τον Τζεβελεκο στηριζει!
ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ

Και την Μονικα Μπελουτσι θελω αλλα δεν μπορω γιατι δεν εχω μια!
Και? Πως ρε φιλε αφου εδω να πουμε, την μονικα μπελουτσι μονο σε φωτο την βλεπεις, πως απαιτεις να γινεις διοικηση στον μεγαλυτερο ελληνικο συλογο?
Πως? Αφου να πουμε, δεν εχεις, δεν εχεις ουτε για να πας στα μπουζουκια κανα ξεπατο!
Πως θα διοικησεις? Τα γουστα πλερωνονται! Ετσι εμαθα ,ετσι ακουσα να λενε!
Πλερωστε χωστε χρημα, ξεκινηστε να κανετε ομαδα,και μετα θα παρεις!
Γιατι για να παρεις πρεπει να δωσεις! Ετσι ειναι φτιαγμενη η λολα η ζωη!
Ολα ειναι δουνε και λαβειν!
Και οχι μονο διαφημηση και απικο οι ρεπορτερ να ξεροσταλιαζουν ,για να εχουν να πουν κατι! Να χαμε να λεγαμε και γοπες να φουμερναμε που λεει και ο μεγαλος ΝΙΚΟΛΑΣ!
ΕΓΩ ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΠΛΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ!

Αλλιως εχω και εγω ενα φιλο τραπεζικο ταμειας ειναι βεβαια οχι ανωτατος,θα παρω και τον Μητσο τον βενζινα,να τον βαφτισω πετρελαια,θα παρω και τον Τακη που μιραζει,να πουμε φιαλες υγραεριου στην γειτονια,και θα τον βαφτισω μετοχο τησ GAS-PROM,θα παρω να πουμε και τον Γιαννακη τον ψευτη τον φιλο μου ,να τον βαφτισω εποικινωνιστη,(ναι ρε ετσι μιλαμε εμεις εδω στην τουμπα),θα παρω και τι δεν θα παρω!
ΔΙΟΙΚΗΣΗ θα κανω?οχι

Ε ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ!ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΙΑ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΝΕΝΑΣΜΑΣ!

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: