Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Ριμπερί: "Παρερμηνεύθηκαν οι δηλώσεις μου"


Ήρθαν τα πάνω... κάτω Ο Φρανκ Ριμπερί διέψευσε τις δηλώσεις που φέρεται να έκανε πριν από λίγες ημέρες στην "Equipe", σύμφωνα με τις οποίες ήθελε να μετακομίσει στη Ρεάλ Μαδρίτης. «Ποτέ δεν είπα ότι ήθελα απολύτως να φύγω. Δεν ήταν αυτές οι λέξεις μου, οι δηλώσεις μου παρερμηνεύθηκαν πολύ» τόνισε ο Γάλλος μεσοεπιθετικός της Μπάγερν, με δηλώσεις του στη γερμανική «tz» του Μονάχου, και συμπλήρωσε: «Δεν καταλαβαίνω όλη αυτή τη συζήτηση. Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με την Μπάγερν. Ήθελα να το ξεκαθαρίσω αυτό.»

Αξίζει να σημειωθεί ότι η «Equipe» δημοσίευσε την Πέμπτη δηλώσεις του 26χρονου διεθνούς, ο οποίος φέρεται να εξέφρασε την επιθυμία να συνεχίσει την καριέρα του στη Ρεάλ Μαδρίτης, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Έχω πάρει την απόφασή μου, θέλω να φύγω. Θα είναι η Ρεάλ ή τίποτα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: