Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Βιερίνια: "Θέλω να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ"


Eπιμέλεια: Δ.Μ.

Ο Βιεϊρίνια με δηλώσεις του στην εφημερίδα το "Goal" εκφράζει την πίστη του ότι τελικά θα αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ: "Ξέρουν πως ο ΠΑΟΚ με θέλει και αυτό τους το έχω πει και ο ίδιος, αλλά και ο κ. Σάντος όταν ήταν στην Πορτογαλία. Ξέρουν πως εγώ θέλω να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ. Τις τελευταίες ημέρες προσπαθώ να τους συναντήσω και δεν μπορώ. Τους τηλεφωνώ και δεν απαντάνε στα τηλεφωνήματα μου. Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω.

Έχω πάρει τις αποφάσεις μου και αυτές τις ξέρουν όλοι. Οι μέρες περνάνε όμως θέλω να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Θέλω να γίνουν τώρα κάποιες συναντήσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται, για να μπορέσω να είμαι στην Θεσσαλονίκη μέχρι την Τρίτη για να πάω και εγώ στην Ολλανδία. Καταλαβαίνω τους ανθρώπους της Πόρτο και δεν έχω κάτι μαζί τους. Το τελευταίο διάστημα έγιναν πωλήσεις παικτών και το βάρος έπεσε εκεί. Πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: