Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Τι του λες και τι σου λέει...

Η κλήρωση του Champions League για τη φάση των 16 ανέδειξε πολλές ενδιαφέρουσες μονομαχίες, έφερε αντιμέτωπους παίκτες και προπονητές με πρώην τους ομάδες, αλλά ένα είναι το δίδυμο που ξεχωρίζει. Ιντερ και Τσέλσι τίθενται αντιμέτωπες στο Τζουζέπε Μεάτσα και τα φώτα στρέφονται, όχι μόνο στα μεγάλα αστέρια των δύο ομάδων, αλλά και στους πάγκους, με Ζοσέ Μουρίνιο και Κάρλο Αντσελότι να έχουν ξεκινήσει από παλιά το δικό τους ρεσιτάλ δηλώσεων.

Ο Μουρίνιο ή "Special One" όπως έχει αποκαλέσει ο ίδιος τον εαυτό του τίθεται αντιμέτωπος με την παλιά του ομάδα, ενώ ο Αντσελότι επιστρέφει στο... οικείο για αυτόν από τη θητεία του στη Μίλαν, Σαν Σίρο.

Τους δύο άντρες συνδέει σχέση μίσους και... πάθους, με τον σεβασμό να είναι - σύμφωνα με όσα έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς - αμοιβαίος, όπως, όμως, και οι φαρμακερές ατάκες.

Ας θυμηθούμε... back-to-back μερικές από τις καλύτερες ατάκες των δύο... μορφών των πάγκων, μπαίνοντας στο κλίμα της κρίσιμης αναμέτρησης:

Κάρλο Αντσελότι
"Ολη η Ιταλία θα θέλει την Τσέλσι να κερδίσει την Ιντερ" (Φεβρουάριος 2010)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Για να το λέει, κάποιος θα του το είπε. Αλλωστε, είναι κι αυτός μέρος της κλίκας εναντίον μου" (Φεβρουάριος 2010 - η απάντηση)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Αν μου λείπει ο Αντσελότι; Οχι. Δεν είμαι ποτέ φίλος με τους συναδέλφους μου. Υπάρχουν μερικοί που είναι καλοί κι άλλοι που δεν είναι" (Αύγουστος 2009 - σχόλιο μετά το πρώτο του ντέρμπι του Μιλάνου χωρίς τον Αντσελότι στον αντίπαλο πάγκο)

Κάρλο Αντσελότι
"Εχω φίλους εκτός ποδοσφαίρου. Ο Μουρίνιο είναι απλά ένας συνάδελφος που σέβομαι. Φίλοι; Δεν είναι φίλος μου. Ισως στο μέλλον να γίνει, όταν ολοκληρώσουμε τις καριέρες μας" (Αύγουστος 2009)

Κάρλο Αντσελότι
"Μουρίνιο; Δεν με ενθουσιάζει ο τρόπος συμπεριφοράς του. Κάποιες φορές λέει άχρηστα πράγματα. Επικεντρώνομαι στη δουλειά. Αν όμως με καλέσει στο Απιάνο Τζεντίλε για να παρακολουθήσω μία από τις προπονήσεις, θα πάω, παρά τον αποκλεισμό της Ιντερ από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ" (Μάρτιος 2009 - σχόλιο μετά τον αποκλεισμό της Ιντερ από το Champions League)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Εγω αποφασίζω πάντα για τον τρόπο που θα αγωνιστεί η ομάδα μου. Κανείς δεν μου τον υποδεικνύει. Υπάρχουν πολλοί προπονητές που έχουν κερδίσει το Champions League αρκετές φορές. Ο Κάρλο είναι ένας από αυτούς. Επίσης είναι ο μοναδικός που έχει χάσει έναν τελικό ενώ είχε προηγηθεί με 3-0" (η... πληρωμένη απάντηση του Μουρίνιο)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Ισως θα τα πήγαινε καλά στην Τσέλσι, γιατί είναι ένας σπουδαίος προπονητής και η Τσέλσι μια σπουδαία ομάδα. Εχει τον χρόνο και τα εφόδια να τα πάει πολύ καλά εκεί" (Ιούνιος 2009 - σχόλιο μετά την πρόσληψη του Αντσελότι στον πάγκο των Μπλε)

Κάρλο Αντσελότι
"Αν ο Μουρίνιο είναι ο Ιησούς, τότε σίγουρα δεν είμαι ένας από τους Αποστόλους του" (Οκτώβριος 2009)

Κάρλο Αντσελότι
"Δεν θα μπορούσα ποτέ να προπονήσω την Ιντερ. Για μένα θα ήταν πισωγύρισμα στην καριέρα μου και ενάντια στην πορεία μου μέχρι στιγμής. Είμαι ευτυχισμένος στην πιο πετυχημένη ομάδα στον κόσμο" (Φεβρουάριος 2009- πριν το ντέρμπι του Μιλάνου)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Ο Αντσελότι είναι ο μοναδικός που θεωρεί ότι το γκολ του Αντριάνο ήταν χέρι. Πιστεύει ότι είμαστε όλοι χαζοί; Ισως τελικά να είναι αυτός, όταν δεν μιλάει φια το οφσάιντ του Ροναλντίνιο στο πρώτο ντέρμπι όπου πήραν τη νίκη" (Φεβρουάριος 2009 - σχόλιο μετά το ντέρμπι του Μιλάνου με νικήτρια την Ιντερ χάρη σε γκολ του Αντριάνο)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Είμαι πρωταθλητής Ευρώπης και πιστεύω ότι είναι ο Εκλεκτός (Special One)" (μετά την ανάληψη του πάγκου της Τσέλσι)

Κάρλο Αντσελότι
"Εχω κερδίσει δύο Champions Leagues, αν κι αυτό δεν με κάνει ιδιαίτερο (special). Το να αναλάβεις μια μικρή ομάδα και να τη σώσεις είναι εξίσου σημαντικό" (το σχόλιο του Αντσελότι)

Κάρλο Αντσελότι
"Ο Μουρίνιο; Δεν νομίζω ότι είναι η Μίλαν που τον θέλει, αλλά ο Μουρίνιο θέλει τη Μίλαν. Αν θα με διαδεχθεί; Ηδη βρήκαμε κάποιον να αντικαταστήσει τον Κοστακούρτα, αλλά αν το ξέραμε νωρίτερα θα του βρίσκαμε κάποια δουλειά. Να βοηθήσει τον προπονητή τερματοφυλάκων; Οχι, δεν έχει παίξει ποτέ ποδόσφαιρο, δεν θα μπορούσε να σουτάρει στην εστία" (Μάιος 2008 - σχόλιο στα δημοσιεύματα που ήθελαν τον Μουρίνιο να διαδέχεται τον Αντσελότι στον πάγκο της Μίλαν)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Νομίζω ότι ο Αντσελότι ξεχνάει ότι ένας από τους θρυλικότερους προπονητές της Μίλαν, ο Αρίγκο Σάκι, δεν έπαιξε ποτέ σε ανώτερο επίπεδο από εμένα. Κι ο οδοντίατρός μου είναι σπουδαίος, αν και δεν είχε ποτέ πονόδοντο..." (η απάντηση του Μουρίνιο)

Κάρλο Αντσελότι
"Ο Μουρίνιο είναι ένα ασυνήθιστο είδος ανθρώπου, τον έχω γνωρίσει, είναι καλός, αλλά του αρέσει κιόλας να κάνει δηλώσεις στον Τύπο που δημιουργούν κλίμα. Αν συμπεριφερόμουν στους παίκτες μου όπως ο Μουρίνιο, δεν θα είχα κανέναν στην προπόνηση..." (Νοέμβριος 2008)

Ζοσέ Μουρίνιο
"Τώρα στην Αγγλία λένε ότι ο Αντσελότι είναι ο Πρίγκιπας Κάρολος. Ομως ξέρω μόνο έναν Πρίγκιπα Κάρολο κι αυτός είναι ο Πρίγκιπας της Ουαλίας. Ο Αντσελότι δεν είναι φίλος μου" (Ιούλιος 2009)

Κάρλο Αντσελότι
"Ηδη έχω πει ότι συμπαθώ τον Μουρίνιο, αλλά τώρα σκέφτομαι να τον προσλάβω ως ατζέντη μου για να μου κλείσει το επόμενο συμβόλαιο. Ισως μπορέσει να μου κλείσει κάποια καλή συμφωνία" (Σεπτέμβριος 2008 - όταν ο Μουρίνιο... κοκορευόταν για το συμβόλαιο που υπέγραψε με την Ιντερ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: