Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Γερμανία Τον Μάρτιο αποφασίζω


Το σήριαλ για το μέλλον του Φρανκ Ριμπερί συνεχίζεται. Ο Γάλλος δεν έχει απαντήσει ακόμα στην πρόταση ανανέωσης που του έχει γίνει από την Μπάγερν Μονάχουν και τα πάντα βρίσκονται στον αέρα. Ο ίδιος πάντως με δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως τον Μάρτιο θα έχει πάρει τις αποφάσεις του, ενώ αναφέρθηκε και στις σχέσεις του με τον Λουίς Φαν Γκάαλ.«Ακόμα δεν έχω υπογράψει τίποτα και με κανέναν αλλά πιστεύω ότι μέχρι τέλος Μαρτίου θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Είχα πολλές προτάσεις πέρυσι από την Μάντσεστερ, την Ρεάλ, την Μπαρτσελόνα και την Τσέλσι. Εγώ θέλω να αγωνιστώ σε μία ομάδα ανταγωνιστική ώστε να έχω περισσότερες πιθανότητες να κατακτήσω τίτλους. Αυτό μπορεί να συμβεί με την Μπάγερν ή με άλλη ομάδα. Ελπίζω να έχω και άλλες ανάλογες προτάσεις και στο μέλλον και από την ομάδα που αγωνίζομαι. Η καριέρα μου είναι σε κρίσιμο σημείο. Θέλω να έχω καθαρό μυαλό ενόψει Παγκοσμίου Κυπέλλου», είπε ο διεθνής Γάλλος.Αναφορικά με την σχέση του με τον Λουίς Φαν Γκάαλ επεσήμανε: «Είναι αλήθεια πως στην αρχή είχαμε κάποια προβλήματα. Πλέον συνεργαζόμαστε καλά. Δεν είμαστε φίλοι αλλά κάνουμε τη δουλειά μας και εκείνο τη δική του», τόνισε ο 27χρονος μέσος

Δεν υπάρχουν σχόλια: