Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Ρόμενταλ: "Ήρθα για τον τίτλο"


Ο Ντένις Ρόμενταλ με τη φανέλα του Ολυμπιακού Ο Ντένις Ρόμενταλ είναι και με τη βούλα παίκτης του Ολυμπιακού. Ο Δανός μεσοεπιθετικός υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους "ερυθρολεύκους" και στις πρώτες του δηλώσεις υποστήριξε ότι είναι Ολυμπιακός και ότι ήρθε για να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Εντυπωσιάστηκε από το προπονητικό κέντρο στου Ρέντη και το "Γ. Καραϊσικάκης".

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού: "Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Ντένις Ρόμενταλ. Ο Δανός ποδοσφαιριστής επισκέφθηκε σήμερα τα γραφεία του συλλόγου και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, διετούς διάρκειας."

"Είναι πολύ όμορφα, πήγα στο προπονητικό είναι μεγάλο και εντυπωσιακό. Μου άρεσε πολύ του γήπεδο, επειδή έχω συνηθίσει να είναι κοντά οι εξέδρες στον αγωνιστικό χώρο και να αισθάνομαι την ατμόσφαιρα. Ο κόσμος με υποδέχτηκε με πολύ καλό τρόπο, ήταν πολύ καλοί μαζί μου, ανυπομονώ να παίξω", υποστήριξε αρχικά ο 32χρονος μεσοεπιθετικός κατά την παρουσίασή του για να προσθέσει στη συνέχεια αναφερόμενος στους στόχους του και το σύστημα που προτιμά:

"Ξέρω ότι πρέπει να γίνουμε ξανά πρωταθλητές, γι' αυτό ήρθα. Ξέρω ότι ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Μου αρέσει να δημιουργώ ευκαιρίες. Χρειάζεται να βελτιώσω τις κεφαλιές μου, το οποίο είναι αρνητικό για μένα. Προτιμώ να αγωνίζομαι σε σύστημα 4-3-3, αν και ο ποδοσφαιριστής δεν κάνει το σύστημα, απλά το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τον ποδοσφαιριστή να εξελιχθεί".

Όταν ρωτήθηκε για το αν μίλησε με κάποιον για τη νέα του ομάδα, είπε: "Δεν έχω ρωτήσει κάποιον συγκεκριμένα για τον Ολυμπιακό. Ξέρω κάποια πράγματα, αλλά περισσότερα ξέρω για την Ελλάδα. Σίγουρα αν είχα κάποιον μέσα από τον Ολυμπιακό να ρωτήσω θα ήταν καλύτερα. Είχα κάποιες προτάσεις, όπως μου είπε ο μάνατζερ μου, όμως η πιο σοβαρή πρόταση κι αυτή που σκεφτόμουν ήταν του Ολυμπιακού. Για τα επόμενα δύο χρόνια θα είμαστε πρωταθλητές κι αν όχι τα δύο τότε το ένα σίγουρα. Είμαι Ολυμπιακός".

Δεν υπάρχουν σχόλια: