Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Απόσυρση-σοκ του Αμανατίδη

http://sport24.gr/football/ellada/ethniki_elladas/article458670.ece/ALTERNATES/w620/amanatidis.jpgΟ Γιάννης Αμανατίδης ανακοίνωσε την απόφαση του να μην αγωνιστεί ξανά στην Εθνική ομάδα, αφήνοντας αιχμές για τις επιλογές των προσώπων."Ορισμένα καλά ονόματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο έχουν αποσυρθεί, γιατί κάποια πράγματα δεν είναι σωστά. Γι’ αυτό δεν έχω πλέον διάθεση. Θέλω να αφοσιωθώ πλέον ολοκληρωτικά στις υποχρεώσεις μου με το σύλλογό μου και να βάλω τέλος στην καριέρα μου στην Εθνική", δήλωσε χαρακτηριστικά.Συνεχίζοντας ακόμη ο άσος της Άιντραχτ Φρανκφούρτης είπε:" Κάποιοι ποδοσφαιριστές δεν αγωνίζονταν στις ομάδες τους, αλλά έπαιζαν συνήθως στην Εθνική. Αυτό δεν έχει λογική. Ήταν γνωστό για εννέα στους δέκα παίκτες ποιος θα παίζει. Όποια απόδοση κι αν είχαν στις ομάδες τους.

Πίστευα πως το ελληνικό ποδόσφαιρο θα γινόταν καλύτερο, αλλά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Κάποιοι παίκτες δεν εκπροσωπούσαν τη χώρα, αλλά τους εαυτούς τους.

Χρησιμοποιούσαν την ομάδα για να προβληθούν, αν και οι περισσότεροι δεν έπαιζαν στις ομάδες τους. Αυτό με ενοχλούσε πάντα, ακόμη κι όταν ήμουν εκεί. Αυτοί οι μηχανισμοί γύρω από την Εθνική με έκαναν έξαλλο και τους βαρέθηκα. Αν έλεγα όλα όσα γνωρίζω, τότε θα έσκαγε βόμβα".


Ο Γιάννης Αμανατίδης μέχρι σήμερα είχε 35 συμμετοχές και 3 γκολ στο ενεργητικό του με πιο σημαντικό το τέρμα που σημείωσε στο παιχνίδι με την Τουρκία στην Κωνσταντινούπολη και με το οποίο η "γαλανόλευκη" "σφράγισε" το εισιτήριο για τα τελικά του "EURO 2008".

Δεν υπάρχουν σχόλια: