Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Ελευθερόπουλος: «Σε αυτά τα ματς μετράει η ψυχή»

Ελευθερόπουλος: «Σε αυτά τα ματς μετράει η ψυχή»

Για την μεγάλη νίκη του Ηρακλή επί του Ολυμπιακού μίλησε ο σήμερα στην εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» του «Αθλητικού Metropolis», ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος. Ο έμπειρος γκολκίπερ τόνισε αρχικά: «Η ομάδα έδειξε πως έχει πολλά καλά στοιχεία. Το πιστεύαμε, αν και προέκυψε ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής για τα παιδιά με τις κάρτες (σ.σ. Χοσέμι, Κυριαζής και Σζοτ), έλειπε και ο Βίκτορας (σ.σ. Γιάκομπ) που για εμάς είναι πολύ σημαντικός παίκτης για την επίθεση. Νομίζω ότι όσα παιδιά μπήκαν έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και η ομάδα πραγματικά άξιζε τη νίκη».

Για το κατά πόσο βοήθησαν οι αλλαγές του Μαρίνου Ουζουνίδη και για τα νέα παιδιά της ομάδας είπε:
«Ο Ηρακλής έχει πολλά και καλά νεαρά παιδιά και Ελληνόπουλα που θα μιλάνε στο μέλλον όλοι με πολύ κολακευτικά σχόλια. Θα είναι μια επένδυση για τον Ηρακλή και το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχει αρκετά παιδιά που τα έχω ζήσει αυτό τον μήνα που είμαι στην ομάδα και πραγματικά έχουν αξία».

Για το κατά πόσο είναι έτοιμος τόνισε: «Δεν είχε να κάνει με το 100% της ετοιμότητας μου. Το πλάνο με τον γιατρό μου που είχα πάει στην Αμβέρσα ήταν να αγωνιστώ για πρώτη φορά τη 2η αγωνιστική που θα μεσολαβούσε και η διακοπή και θα ήταν στα μέσα Σεπτεμβρίου. Αλλά έτυχαν έτσι οι καταστάσεις που δεν υπήρχε περίπτωση να μην αγωνιστώ και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Όσο περνούν οι μέρες θα φορμαρίζομαι ακόμη περισσότερο αλλά νομίζω ότι στα συγκεκριμένα παιχνίδια αυτό που μετράει περισσότερο είναι η ψυχή και μετά όλα τα υπόλοιπα».

Ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος μίλησε και για το θέμα των τερματοφυλάκων στον Ηρακλή επισημαίνοντας: «Εγώ είχα πει από την αρχή που είχα μιλήσει με τον κ. Τάκη ακόμα και όταν γίνονταν όλες αυτές οι συζητήσεις μέχρι τελευταία μέρα για τερματοφύλακα, ότι εγώ δεν έχω πρόβλημα με τον ανταγωνισμό. Ο μοναδικός μου αντίπαλος είναι η μέση μου. Δε με τρομάζει ο ανταγωνισμός, έχω συνυπάρξει με πολύ μεγάλους τερματοφύλακες. Θεωρώ ότι είναι άδικο για τον Γιώργο τον Μπαντή όλη αυτή η ιστορία. Ο Γιώργος είναι ένας τερματοφύλακας με τρομερά στοιχεία. Μου είχαν πει πριν έρθω στον Ηρακλή κάποιοι φίλοι μου τερματοφύλακες που τους εμπιστεύομαι, το έχω διαπιστώσει και εγώ ο ίδιος. Το μόνο που λείπει είναι να του δώσει κάποιος την ψυχολογία και την αυτοπεποίθηση. Είναι κεφάλαιο για τον Ηρακλή ο Γιώργος για εμένα. Είναι ένα παιδί από τα σπλάχνα της ομάδας, με τρομερά προσόντα, τον αγαπούν όλα τα παιδιά πολύ στα αποδυτήρια… Αυτά τα πράγματα στο εξωτερικό τα πληρώνουν, τα εκτιμούν πολύ. Στη Μίλαν για παράδειγμα είχαν χρόνια τον Ντάριο Σίμιτς μόνο και μόνο επειδή ήταν δουλευταράς και αγαπητός στα αποδυτήρια. Είναι αυτό που λένε οι Ιταλοί ότι «φτιάχνει» τα αποδυτήρια, κάνει «gruppo».

Δεν υπάρχουν σχόλια: