Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Κριστιάνο: «Το ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο»

Την καλύτερη δυνατή επιστροφή στην δράση έκανε ο Κριστιάνο Μοράες στο φιλικό 3-0 του ΠΑΟΚ επί του Πανθρακικού.Ο Βραζιλιάνος έπαιξε για πρώτη φορά μετά τις 6 Μαρτίου, συνδυάζοντας την επανεμφάνισή του με γκολ, το οποίο μάλιστα το ευχαριστήθηκε ιδιαίτερα, όπως δήλωσε μετά το παιχνίδι.

«Είμαι ευτυχισμένος που επέστρεψα από τον τραυματισμό και είμαι πάλι καλά. Ευχαριστώ τον Θεό και τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να είμαι και πάλι γερός. Αισθάνομαι πολύ ανεβασμένος που έπαιξα.
Έχω βάλει και ωραιότερα γκολ στην καριέρα μου, ωστόσο το γκολ που σημείωσα σήμερα το ευχαριστήθηκα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο.
Είμαι έτοιμος να παίξω αν με χρειαστεί ο προπονητής, θα προσπαθήσω να αγωνιστώ όσο καλύτερα γίνεται και να βοηθήσω την ομάδα», δήλωσε ο Κριστιάνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: