Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Από την ΑΕΚ στη ΚΠΡ!

Ο Γιώργος Τόφας που είχε αγωνιστεί στο παρελθόν με την φανέλα της ΑΕΚ θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κουίνς Παρκ Ρέιντζερς.
Ο 21χρονος πρώην άσος της Ανόρθωσης δοκιμαζόταν τις τελευταίες βδομάδες στον λονδρέζικο σύλλογο και τον έπεισε για να τον αποκτήσει. Για τον Τόφα μίλησε ο προπονητής της ΚΠΡ, Νιλ Γουόρνοκ: «Ο Γιώργος είναι ένας παίκτης που με ενθουσίασε όταν τον παρακολούθησα. Δείχνει ο τύπος του παίκτη που μας ταιριάζει. Όμως, το ξέρει πως πρέπει να δουλέψει σκληρά για την υπόλοιπη ομάδα. 'Εχει τη σωστή ηθική. Η ευκαιρία που είχαμε να τον φέρουμε στο τέλος της σεζόν ήταν πολύ καλή για εμένα να την απορρίψω».
Για τη νέα σελίδα στη καριέρα του αναφέρθηκε και ο παίκτης: «Η ΚΠΡ είναι ένας μεγάλος σύλλογος και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Θ δώσω τα πάντα για το σύλλογο. Ο πρώτος μου στόχος είναι να μπω στην ομάδα και να δείξω στον προπονητή μου και στους οπαδούς για τις ικανότητες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: