Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Η... αναγέννηση του Τζινόμπιλι

Το φετινό ξεκίνημα των Σπερς στο NBA είναι αρκούντως... δυναμικό, με τον Μάνου Τζινόμπιλι να αναφέρεται στις βλέψεις των «Σπιρουνιών» για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά και την αγωνιστική του... αναγέννηση. Ο διεθνής Αργεντινός γκαρντ της ομάδας του Σαν Αντόνιο, που μετρά φέτος στο ΝΒΑ 18.6 πόντους, 3.6 ριμπάουντ, 4.9 ασίστ και 1.7 κλεψίματα κατά μέσο όρο, μίλησε στην Equipe για...

... την φετινή αγωνιστική του... μεταμόρφωση:

«Νιώθω ότι έχω αναγεννηθεί. Στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν δεν έχουν τίποτα να φοβάμαι, όσον αφορά τη φυσική μου κατάσταση. Μπορεί να έχω μεγαλώσει και να έχω αλλάξει κάπως τον τρόπο παιχνιδιού μου, ωστόσο συνεχίζω να αγωνίζομαι με το ίδιο πάθος».

... τους διάφορους τραυματισμούς που τον ταλαιπώρησαν τα τελευταία χρόνια:

«Τα τελευταία δύο χρόνια είχα κάποιες αμφιβολίες λόγω των τραυματισμών, αλλά όλα άλλαξαν αυτό το καλοκαίρι. Μίλησα με προηγούμενους προπονητές μου, έτσι ώστε να έχω την καλύτερη προσέγγιση στο παιχνίδι μου, κρατώντας παράλληλα το στιλ μου. Πράγμα που με κάνει να νιώθω πολύ άνετα τώρα».

... το εξαιρετικό φετινό ξεκίνημα των Σπερς στο NBA:

«Όλοι μας θεωρούσαν ομάδα ''βετεράνων'' και ότι δύσκολα θα καταφέρουμε να γίνουμε ανταγωνιστικοί. Εγώ δεν εκπλήσσομαι καθόλου με την πορεία που έχουμε κάνει έως τώρα.

Είμαστε ένα ''μείγμα'' που αποτελείται από έμπειρους παίκτες, όπως ο Ντάνκαν, ο Πάρκερ και εγώ και νέους, οι οποίοι διψούν για διάκριση. Με αυτό το σύνολο μπορείς να στοχεύεις ψηλά».

... το αν τα «Σπιρούνια» είναι ικανά να κατακτήσουν το φετινό πρωτάθλημα:

«Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για πρωτάθλημα. Έχουμε να δώσουμε σαράντα παιχνίδια και να δώσουμε πολύ δυνατά τεστ με τη Βοστώνη και το Μαϊάμι. Πάντως, είναι ο απώτερός μας στόχος».

... την δήλωση του Τσαρλς Μπάρκλεϊ που χαρακτήρισε ως τον καλύτερο μη Αμερικανό παίκτη στο NBA:

«Αυτό με τιμά ιδιαιτέρως, ειδικά αφού προέρχεται από ένα τόσο μεγάλο παίκτη, όπως ο Σερ Τσαρλς. Ωστόσο, ποτέ δεν με άγγιζαν οι ατομικές διακρίσεις, όσο οι ομαδικές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: