Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Βασίλης Τοροσίδης-Ξαφνικά έγινα εγώ το κακό παιδί του ελληνικού ποδοσφαίρου

Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση βρίσκεται ο Βασίλης Τοροσίδης μετά τα όσα έγιναν στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και την επίθεση που έγινε στο σπίτι του, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι θέλει να φύγει από τον Ολυμπιακό, όπως ο ίδιος τονίζει στο περιβάλλον του.



Παράλληλα, ο «Τόρο» τόνιζε στους δικούς του ανθρώπους ότι δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη να έγινε το κακό παιδί του ελληνικού ποδοσφαίρου επειδή ξέφυγε μια φορά, ενώ ζήτησε και δημόσια  συγνώμη. 


«Ο καθένας λέει και γράφει ό,τι του γουστάρει. Ξαφνικά έγινα εγώ το κακό παιδί του ελληνικού ποδοσφαίρου επειδή ήμουν εκτός εαυτού για μία φορά,  πράξη για την οποία ζήτησα συγγνώμη. Μια φορά έδωσα δικαίωμα και  αναγνώρισα το λάθος μου. Το να προσπαθούν κάποιοι όμως, να με παρουσιάσουν ως... «μίασμα» ξεπερνά τα όρια.
Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να φύγω από τον Ολυμπιακό. Όλοι ξέρουν πόσο περήφανος είμαι που παίζω σε αυτή την ομάδα και δεν χρειάζεται να το λέω συνέχεια»,  έλεγε στο περιβάλλον του ο Βασίλης Τοροσίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: