Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Κωστένογλου: «Προσοχή στις αντεπιθέσεις του Αρη»

Ηρεμία στο παιχνίδι της χρειάζεται η ΑΕΛ, στο ματς εναντίον του Αρη που θα γίνει το απόγευμα (19.30) της Κυριακής. Ο Νίκος Κωστένογλου πιστεύει πως το άγχος και η βιασύνη μόνο κακό μπορεί να κάνουν στην ομάδα του και εξηγεί τους λόγους: «Πλέον η σκέψη κάθε αντιπάλου που βρίσκεται απέναντί μας είναι ότι εμείς θέλουμε οπωσδήποτε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Γι’ αυτό σας είπα ότι αν δεν είμαστε συγκεντρωμένοι και δεν έχουμε σχεδιάσει καλά τα παιχνίδια, θα έχουμε πρόβλημα. Όλα τα ματς που απομένουν είναι πολύ δύσκολα, γιατί κάθε αντίπαλος πλέον περιμένει το πότε θα ανοιχτούμε για να βρουν τους κατάλληλους χώρους και να μας δημιουργήσουν πρόβλημα. Γιατί όλοι πιστεύουν ότι εμείς από το πρώτο λεπτό θα πρέπει να κερδίσουμε το παιχνίδι. Αυτή η τακτική είναι λάθος. Ο Άρης, με τον καινούριο προπονητή, είναι μια ομάδα που έχει πολύ καλή αμυντική λειτουργία. Αυτό το πιστοποιεί και το γεγονός ότι σε τρία παιχνίδια δεν έχει δεχτεί γκολ. Ο αντίπαλος θα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος στις αντεπιθέσεις. Το γνωρίζουμε και προετοιμαζόμαστε γι’ αυτό», είπε ο Κωστένογλου στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.

    Επίσης, σε άλλες του δηλώσεις τόνισε: «Η Μπαρτσελόνα είναι η πιο επιθετική ομάδα του κόσμου κι ας μην χρησιμοποιεί κλασικό σέντερ φορ. Εμείς πρέπει να βάλουμε δύο κεντρικούς επιθετικούς για να πετύχουμε γκολ; Αυτή η σκέψη είναι λάθος. Λάθος σκέψεις και στρατηγικές για να οδηγήσω την ομάδα στην καταστροφή εγώ δεν θα ακολουθήσω ποτέ. Δεν μπορεί, στις αποφάσεις μου, να με συμπαρασύρει το κλίμα. Εγώ βρίσκομαι εδώ για να παίρνω αποφάσεις μεστές και με ηρεμία. Εάν παρασύρομαι από το γενικότερο κλίμα, τότε δεν είμαι ικανός να καθίσω σε μια τέτοια τιμητική θέση». Μίλησε επίσης και για την προσέγγιση της ομάδας στους ποδοσφαιριστές από τις ομάδες Νέων λέγοντας: «Η πρώτη κίνηση που έκανα όταν ήρθα στη Λάρισα ήταν να δω παιχνίδια τους. Η δεύτερη να ζητήσω εκθέσεις από τους προπονητές τους και η τρίτη είναι να τους καλέσω στις προπονήσεις μας για να έχω και προσωπική άποψη. Είμαι αισιόδοξος για ορισμένα από αυτά τα παιδιά και είμαι βέβαιος ότι όχι μόνο θα παίξουν στην ΑΕΛ αλλά κάποια θα αφήσουν το στίγμα τους στο ελληνικό ποδόσφαιρο»

Δεν υπάρχουν σχόλια: