Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

«Ο Τούχελ με έπεισε να μείνω στη Ντόρτμουντ»!

Καθοριστικό ρόλο στην παραμονή του Ματς Χουμελς στη Μπορούσια Ντόρτμουντ, που είχε ως αποτέλεσμα το «ναυάγιο» της μεταγραφής του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έπαιξε ο νέος τεχνικός των Βεστφαλών, Τόμας Τούχελ, όπως δήλωσε ο Γερμανός στόπερ!
Στον αντικαταστάτη του Γιούργκεν Κλοπ, Τόμας Τούχελ, οφείλει σε μεγάλο βαθμό η Μπορούσια Ντόρτμουντ την παραμονή του Ματς Χούμελς στην ομάδα.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρέθηκε πολύ κοντά στην απόκτηση του Γερμανού αμυντικού, ωστόσο όπως δήλωσε ο ίδιος στο «Kicker», ο νέος τεχνικός των Βεστφαλών τον έπεισε να μείνει στον σύλλογο.
«Είχαμε μία συζήτηση όταν ακόμα σκεφτόμουν το μέλλον μου. Μου άρεσαν αυτά που μου είπε και ο τρόπος που τα είπε. Μου είπε για όλα μου τα λάθη. Εάν ένας προπονητής θέλει να μείνω, τότε πιστεύω πως είναι καλό να μην με... γλυκαίνει, αλλά στην πραγματικότητα να μου λέει την αλήθεια», ήταν τα λόγια του αρχηγού των «κιτρινόμαυρων».
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: