Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Μίλαν Λούκατς στην ΑΕΚ

Και το όνομα αυτού: Μίλαν Λούκατς! Ο Σέρβος τερματοφύλακας θα φοράει τα «κιτρινόμαυρα», μιας και οι ιθύνοντες της «Ένωσης» τα βρήκαν σε όλα με την Τσουκαρίτσι. Τριετές συμβόλαιο θα υπογράψει ο 23χρονος πορτιέρο που δήλωσε «είμαι πολύ χαρούμενος που μια τόσο μεγάλη ομάδα ενδιαφέρεται για εμένα».

«Η αλήθεια είναι πως βρισκόμαστε κοντά σε συμφωνία και εύχομαι να τελειώσουν όλα σύντομα. Είμαι πολύ χαρούμενος που μία τόσο μεγάλη ομάδα όπως η ΑΕΚ ενδιαφέρεται να με αποκτήσει. Ξέρω ότι υπάρχει σίγουρα μεγάλος ανταγωνισμός στο σύλλογο και ειδικά στη θέση του τερματοφύλακα. Πιστεύω, όμως, ότι στο άμεσο μέλλον θα ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις του συλλόγου ανεβάζοντας και εγώ το επίπεδο μου» δήλωνε ο παίκτης το απόγευμα της Πέμπτης στην ΕΡΑ-ΣΠΟΡ(101,8) λίγο πριν οριστικοποιηθεί η συμφωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: