Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

ΗΡΑΚΛΗΣ:ΞΕΝΙΑΔΗΣ-ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΕΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ!


Επιμέλεια:Γρηγόρης Παπαγιαννάκης

Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Libero 107,4 ο υποψήφιος επενδυτής μεταξύ των άλλων δήλωσε:
«Ενημερώθηκα χτες το βράδυ από τους συνεργάτης μου. Ένας πρόεδρος πρέπει να έχει ανοιχτά τα τηλέφωνά του. Θα έπρεπε να με ρωτήσει αν όντως αληθεύουν τα δημοσιεύματα. Θα παρακαλούσα τον κ. Ρέμο, αν θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου, γιατί έχει υποπέσει σε μεγάλο ολίσθημα. Εγώ δε μίλησα ποτέ μαζί του, απλά το ενδιαφέρον εκδηλώθηκε στο στενό περιβάλλον του. Είπαμε να συναντηθούμε την επόμενη εβδομάδα. Τον παίρνουν τηλέφωνο οι δικοί του άνθρωποι, αλλά δεν τον βρίσκουν. Εγώ μιλάω μόνο με τον άνθρωπο που διοικεί. Σέβομαι έναν ιστορικό σύλλογο και δε θέλω να παρεξηγηθεί οτιδήποτε. Δεν έχω βγει ποτέ δημόσια να μιλήσω και δεν έχω σκοπό να προσβάλω μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ελλάδας. Το φλερτ έχει ξεκινήσει εδώ κι έξι μήνες. Ενδιαφέρθηκαν άνθρωποι από το στενό περιβάλλον του προέδρου, με πλησίασαν στην Αθήνα και με ρώτησαν αν όντως υπάρχει ενδιαφέρον. Βλέποντας τα δρώμενα του Ηρακλή, δεν μπορεί να βγει κάποιος και να παίξει δημόσια. Εγώ ήθελα να μιλήσω πρώτα στον πρόεδρο του Ηρακλή πριν να βγω σε οποιαδήποτε εκπομπή. Όλα τα ραντεβού τα γνωρίζει πολύ καλά. Για να μπεις σε ένα χώρο και σε μία ομάδα, θα πρέπει να μάθεις πρώτα κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Πρέπει να κοιτάξεις αν αυτή η ομάδα «κάνει», τι επενδύσεις μπορείς να κάνεις και τι γήπεδο έχει από πίσω της. Εγώ ουδέποτε μίλησα κι ενόχλησα. Κακώς λοιπόν βγήκε οτιδήποτε προς τα έξω. Πρώτα μιλάς με τους ανθρώπους που έχουν τα ηνία του συλλόγου. Αν βρεθεί λύση καλώς. Εγώ είμαι οργισμένος γιατί βγήκε μία δήλωση χωρίς να έχω μιλήσει με τον πρόεδρο του Ηρακλή. Αυτή τη στιγμή, ειπώθηκαν ορισμένα πράγματα σε κάποιους δημοσιογράφους. Εγώ σας απαντώ ότι δήλωσα στους δημοσιογράφους ότι υπάρχει ενδιαφέρον, αλλά περιμένω να μιλήσω με τον κ. Ρέμο. Έχει κλειστά τα τηλέφωνά του»Στη συνέχεια, ο γνωστός επιχειρηματίας σχολίασε τις δηλώσεις που φέρεται να έκανε τις προηγούμενες ημέρες και προχώρησε σε σημαντικές διευκρινίσεις: «Ποτέ δεν δήλωσα ότι θα βάλω 20 εκατομμύρια ευρώ στον Ηρακλή. Ερωτήθηκα αν θα αναλάβω τον Ηρακλή και είπα ναι. Έχω μεγάλη εκτίμηση τον Ρέμο και είπα ότι αν ευοδώσει αυτή η προσπάθεια, να μείνει πρόεδρος του Ηρακλή. Αν μου πει ο πρόεδρος «έλα να βοηθήσεις», θα βοηθήσω. Δεν ξέρω ακόμη τις προθέσεις του και περιμένω να μιλήσω μαζί του».Όταν του ζητήθηκε να απαριθμήσει τους λόγους για τους οποίους θέλει να εμπλακεί στην ΠΑΕ Ηρακλής, ο Βασίλης Ξενιάδης υπογράμμισε: «Ο Ηρακλής είναι μία ομάδα με γηπεδικές εγκαταστάσεις. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις εγκαταστάσεις της Μίκρας και υπάρχουν επιχειρηματικές δυνατότητες. Εσείς στον Ηρακλή τι θέλετε; Πως θα γίνει μεγάλος; Θα πρέπει να υπάρχει ένα οικονομικό εύρος και να εκμηδενιστούν τα χρέη. Ένας επιχειρηματίας θα εξετάσει πρώτα αν τον συμφέρει, σας το λέω ψυχρά. Έχουμε τη δυνατότητα να βάλουμε ένα μεγάλο ποσό. Όσον αφορά τα 20 εκατομμύρια ευρώ που ακούστηκαν, θα το συζητήσω μόνο με τον Αντώνη Ρέμο. Όλα αυτά πρέπει να τα συζητήσω με τον αρχηγό του συλλόγου και τους μετόχους. Κακώς πήρε δημοσιότητα το θέμα, προτού μιλήσω μαζί του. Προσπαθώ να βρω από χτες τον κύριο Ρέμο. Τους προηγούμενους μήνες υπήρξε ενδιαφέρον από το περιβάλλον του, όμως ήθελα να δω κάποια πράγματα. Άφησα να περάσει πρώτα αυτή η περίοδος και μετά να δω. Άλλωστε, το έχει δηλώσει ότι η πόρτα είναι ανοιχτή για όποιον θέλει να βοηθήσει τον Ηρακλή. Κανείς δεν πρέπει να παίζει παιχνίδια στην πλάτη του προέδρου του Ηρακλή και της ομάδας. Εγώ θα του ζητήσω συγγνώμη, όπως θα πρέπει να μου ζητήσει και αυτός. Θέλω οπωσδήποτε ο κ. Ρέμος να παραμείνει η σημαία του Ηρακλή. Αν δεν είναι ο Ρέμος, δεν μπαίνω. Εγώ είμαι τεχνοκράτης και μιλάω ρεαλιστικά. Ναι, το γήπεδο και οι εγκαταστάσεις είναι το δέλεαρ, όμως θα υπάρξουν και οι απαραίτητες ασφαλιστικές δικλείδες».Κλείνοντας, ο Βασίλης Ξενιάδης επισήμανε: «Μπορεί οι παρατρεχάμενοι οι δικοί μου να μπέρδεψαν τα πράγματα με τους παρατρεχάμενους του κ. Ρέμου. Όσοι γνωρίζουν από ποδόσφαιρο, ξέρουν ότι δεν γίνεται να πλησιάσεις κάποια ομάδα η οποία παλεύει για την σωτηρία της. Θα συναντηθώ με τον πρόεδρο του Ηρακλή κι αν τα βρούμε, καλώς. Φαντάζομαι τον Ηρακλή μεγάλο. Θα πρέπει να βοηθήσουμε όλοι. Αυτή τη στιγμή ο Ηρακλής έχει έναν Χατζηπαναγή, έναν Κωφίδη, έναν Παπαϊωάννου, τους οποίους πρέπει να «εκμεταλλευτεί» η ομάδα. Από εδώ και μπρος τον λόγο έχει μόνο ο πρόεδρος του Ηρακλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: