Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ΠΑΟΚ: Παρουσιάστηκε ο Κρέσιτς


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Στην παρουσίαση του Ντάριο Κρέσιτς προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Ο Κροάτης τερματοφύλακας αφού πήρε την φανέλα με το Νο91 τόνισε: "Κάθε φορά που έπαιζα με τον Πανιώνιο σε αυτό το γήπεδο πάντα μου έκανε εντύπωση η ατμόσφαιρα των οπαδών και πάντα είχα ως όνειρο να αγωνιστώ για αυτούς. Όσο για την απόφασή μου είχε να κάνει με το επίπεδο και την σοβαρότητα που είδα ότι υπάρχει στον ΠΑΟΚ".

Στην ερώτηση για την διαφορά απαιτήσεων σε σχέση με τον Πανιώνιο είπε: "Καταλαβαίνω ότι ο ΠΑΟΚ είναι πολύ μεγαλύτερη ομάδα. Θα πρέπει να βλέπουμε όμως το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά γιατί το ποδόσφαιρο παραμένει το ίδιο όπως και η μπάλα".

Κι όσο για τους στόχους του με τον ΠΑΟΚ; Ο Κράσιτς επισήμανε ότι: "Είμαι παίκτης που μου αρέσει να βλέπω το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Θα πρέπει να κυνηγάμε τους τρεις βαθμούς σε κάθε παιχνίδι και αν το κάνουμε αυτό τότε μπορούμε να πετύχουμε κάτι το εξαιρετικό".

Για το ότι θα έχει να συναγωνιστεί τον Κώστα Χαλκιά για την θέση του βασικού είπε πως: "Είμαι πάντα έτοιμος γι αυτό. Μου αρέσει να έχω έναν συναγωνιστεί για μία θέση στην ενδεκάδα αλλά είμαι πάντα έτοιμος για αυτό".

Για το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ δήλωσε: "Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι νιώθω πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος και να τους πω ότι θα δώσουμε τα πάντα για να φθάσουμε σε κάτι εξαιρετικό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: