Αξίζει να σημειωθεί ότι η FIA και η FOTA βρίσκονταν εδώ και αρκετές εβδομάδες «στα μαχαίρια», με αφορμή τους κανονισμούς της Φόρμουλα Ένα για το 2010, οι οποίοι όριζαν, μεταξύ άλλων, πλαφόν ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ στους προϋπολογισμούς των ομάδων, με αντάλλαγμα μεγαλύτερη τεχνική ελευθερία. Το σημείο αυτό αποτελούσε «αγκάθι» για τις ομάδες της FOTA, οι οποίες απειλούσαν ότι θα δημιουργούσαν ένα -ανταγωνιστικό προς τη Φόρμουλα Ένα- πρωτάθλημα από το 2010.
Η Ένωση είχε προγραμματίσει για συνάντηση στην Μπολόνια, προκειμένου να συζητηθεί το σχέδιο περί δημιουργίας ανταγωνιστικού πρωταθλήματος. Ο Μόσλεϊ και οι ομάδες βρίσκονταν για μήνες σε διαμάχη, ωστόσο φάνηκε ότι η FIA μαλάκωσε τη στάση της πριν από το βρετανικό γκραν πρι, όταν ανακοίνωσε πως θα συμφωνούσε στις αλλαγές των κανονισμών, εάν οι ομάδες δεσμεύονταν να συνεχίσουν στη Φόρμουλα Ένα.
Στο μεταξύ, ο Μόσλεϊ δήλωσε ότι δεν θα θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για την προεδρία της FIA.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου