Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Στον Άρη ο Σαρικεΐσογλου

sarikeisoglou_aris.jpgΚάτοικος Θεσσαλονίκης θα παραμείνει ο Μιχάλης Σαρικεΐσογλου, ο οποίος επέστρεψε στην οικογένεια του Άρη. Έπειτα από ένα χρόνο με τη φανέλα του ΠΑΟΚ, ο 26χρονος ακραίος θα ντυθεί και πάλι στα κιτρινόμαυρα, υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας για ένα χρόνο.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα. Είναι μεγάλη τιμή για κάθε αθλητή να φορά την φανέλα του Άρη κι εγώ από την πλευρά μου είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό προκειμένου να δικαιώσω τόσο τον προπονητή μου, Γιώργο Οικονομίδη, όσο και τον πρόεδρο του Α.Σ. Άρη, Νίκο Παπαδόπουλο, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν σε μένα», δήλωσε αρχικά ο αθλητής στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας.

Και συμπλήρωσε: «Στόχος μου είναι να δουλέψω σκληρά στις προπονήσεις και να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ, ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της για τη νέα χρονιά. Στόχος του Άρη είναι να πηγαίνει κάθε χρόνο και καλύτερα, ν΄ ανεβαίνει ένα σκαλί παραπάνω. Μάλιστα, φέτος έχουμε και την πρόκληση του Βαλκανικού κυπέλλου, την τελική φάση της οποίας θα διοργανώσει στην Θεσσαλονίκη ο Άρης κι οπωσδήποτε στόχος μας είναι να φέρουμε την ομάδα στην υψηλότερη θέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: