Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Λίβερπουλ Κυργιάκος:"Στην καλύτερη ομάδα της Ευρώπης"


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Απόλυτα ικανοποιημένος από τη μεταγραφή του στην Λίβερπουλ εμφανίστηκε ο Σωτήρης Κυργιάκος με δηλώσεις του.

Ο Έλληνας αμυντικός εξηγώντας τους λόγους που μετακόμισε στους "κόκκινους", είπε:"Όταν έμαθα ότι ήταν η Λίβερπουλ, δεν έπρεπε να το σκεφτώ πολύ. Είμαι 30χρονών τώρα, οπότε είναι φανταστική εμπειρία για μένα να ενταχθώ σε ένα σύλλογο όπως η Λίβερπουλ".

Όσο για την καριέρα του στην Λίβερπουλ, ανέφερε:"Θα έλεγα ότι είμαι ένας φυσιολογικός παίκτης με τον τρόπο που αμύνομαι. Είμαι επιθετικός κατά ένα τρόπο, πηδάω να πιάσω κεφαλιά και πάντα θέλω να αγωνίζομαι σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού.

Πρώτα απ΄όλα θέλω να είμαι ένας παίκτης που θα ξεκινάει στην ομάδα. Μετά ελπίζω να βοηθήσω τον σύλλογο να πετύχει τους στόχους του. Πιστεύω ότι είμαι στην καλύτερη ηλικία για αυτή την πρόκληση λόγω της εμπειρίας που έχω".

Τέλος μίλησε και για την ιστορία της νέας του ομάδας, αναφέροντας:"Όλοι γνωρίζουν τις παραδόσεις της Λίβερπουλ. Εγώ ήρθα εδώ γιατί πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος σύλλογος στην Ευρώπη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: