Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Μπιζέρα: «Κάθε μέρα και καλύτερα»



Eπιμέλεια: Δ.Μ.

Ιδιαίτερα χαρούμενος εμφανίστηκε στη χθεσινή προπόνηση στην Τούμπα ο Τζόε Μπιζέρα, ο οποίος δεν μπορεί βέβαια να ακολουθήσει κανονικό πρόγραμμα με την υπόλοιπη ομάδα, αλλά κάθε φορά τρέχει όλο και περισσότερο. Κόντρα στις αρχικές προβλέψεις, ο Ουρουγουανός προπονείται έστω και σε χαλαρούς ρυθμούς εδώ και μία εβδομάδα, δηλαδή τρεις εβδομάδες μετά τον πολύ σοβαρό τραυματισμό του, όπου υπέστη τριπλό κάταγμα στα πλευρά. Το γεγονός αυτό από μόνο του, έχει δώσει μεγάλη χαρά στον Μπιζέρα, ο οποίος χάρη στο υπέρμετρο πείσμα του, κατάφερε να επιστρέψει σε χρόνο ρεκόρ, ενώ συνήθως ένα τέτοιο τραύμα θα καθήλωνε κάποιον άλλον στο κρεβάτι για αρκετό καιρό. Στο «Μ» μίλησε για τη σταδιακή επαναφορά του, ο Ουρουγουανός μετά τη χθεσινή προπόνηση. «Είμαι ενθουσιασμένος έστω και που μπορώ να κάνω λίγο τρέξιμο. Κάθε μέρα σπρώχνω τον εαυτό μου λίγο παραπάνω και είμαι κάθε μέρα λίγο καλύτερα. Δεν το περίμενα να αρχίσω να συνέρχομαι τόσο γρήγορα. Δεν θα άντεχα άλλο να καθόμουν σπίτι και μην είμαι μαζί με την ομάδα μου». Εν τω μεταξύ, ο Μπιζέρα έχει και έναν ακόμη λόγο για να είναι ενθουσιασμένος. Οι γονείς του θα δουν για πρώτη φορά το γιο του, από τη μέρα που γεννήθηκε, καθώς η σύζυγος του, Καρολίνα τον πήγε στην Ουρουγουάη. Ο Φακούντο είναι το πρώτο αρσενικό εγγόνι της οικογένειας Μπιζέρα, ο οποίος θα έχει και το καθήκον να κληροδοτήσει το όνομα στις επόμενες γενιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: