Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Τέβες: «Δεν είμαι φιλοχρήματος»

Επιμέλεια: Δ.Μ.

Απογοητευμένος με το γεγονός ότι οι φίλαθλοι της πρώην ομάδας του, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τον χαρακτηρίζουν φιλοχρήματο, εμφανίζεται ο Κάρλος Τέβες, σύμφωνα με δημοσιεύματα της αγγλικής εφημερίδας «Sun».

«Προφανώς και είμαι δυσαρεστημένος, επειδή θεωρώ ότι δεν αξίζω τέτοια αντιμετώπιση», ανέφερε αρχικά ο επιθετικός της Σίτι, ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε «όταν αγωνιζόμουν στην ομάδα, ήμουν πιστός και έδινα το 100% των δυνατοτήτων μου».

Ο Αργεντινός φορ ωστόσο, θέλησε επίσης, να δικαιολογήσει την απόφαση του να μετακομίσει από τους «Κόκκινους Διάβολους», στην άλλη ομάδα του Μάντσεστερ, λέγοντας ότι «μετά τον τελικό του Champions League, ο Φέργκιουσον προσπάθησε να με προσελκύσει με σκοπό να μείνω στην ομάδα, αλλά του είπα ότι ήδη μου έχει γίνει πρόταση να φύγω. Το συμβόλαιο συνεργασίας μου με το σύλλογο έληγε τη μέρα του τελικού επομένως, δεν υπήρχε χρόνος για διαπραγματεύσεις. Είχα ήδη πάρει την απόφαση μου να πάω κάπου αλλού».

Δεν υπάρχουν σχόλια: