Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Ο Οουεν χρειάζεται το... φενγκ σούι


Ο Μάικλ Όουεν πανηγυρίζει το πρώτο του γκολ με τη φανέλα της Γιουνάιτεντ Τη λύση του φενγκ σούι πρότεινε στον Μάικλ Οουεν ο πρώην παίκτης του κρίκετ Τζέφρι Μπόικοτ, προκειμένου ο επιθετικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να βρει τη φόρμα του και να αυξήσει τις πιθανότητες συμμετοχής στην αποστολή της εθνικής Αγγλίας για το Μουντιάλ της Νότιας Αφρικής.

Ο Οουεν έχει μέχρι στιγμής 89 διεθνείς συμμετοχές και 40 γκολ με τα «λιοντάρια». Ωστόσο, δεν έχει κληθεί στην εθνική Αγγλίας από τον Μάρτιο του 2008, αρχικά λόγω τραυματισμού και στη συνέχεια επειδή δεν τον καλούσε ο Φάμπιο Καπέλο.

Οσο για τον Μπόικοτ, είναι οπαδός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και επιμένει ότι το φενγκ σούι βοήθησε τον ίδιο να παλέψει με τον καρκίνο και πιστεύει ότι θα μπορούσε να βοηθήσει και τον 29χρονο άσο.

«Εγραψα στον Μάικλ Οουεν λίγο καιρό πριν και του είπα κοίταξε αυτό και πες μου τη γνώμη σου», δήλωσε ο πρώην παίκτης του κρίκετ στην εφημερίδα «The Guardian». «Τον έχω δει να παίζει και πιστεύω ότι χρειάζεται αυτή τη μικρή σπίθα που θα του δώσει το φενγκ σούι. Δεν έχει απαντήσει ακόμα στο γράμμα μου, αλλά αν το κάνει θα τον φέρω σε επικοινωνία με ειδικούς και θα δούμε τι θα συμβεί. Εγώ ασχολήθηκα κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς μου ενάντια στον καρκίνο.

Κοιμόμουν σε διαφορετικά δωμάτια, κοιτώντας προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Σύμφωνα με το φενγκ σούι, όταν κοιμάσαι θεραπεύεσαι. Οι άνθρωποι που δεν ξέρουν τίποτα γι αυτό λένε ότι είναι βλακείες, αλλά με μένα δούλεψε. Είμαι ζωντανός», κατέληξε ο Μπόικοτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: