Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Τσότσαλιτς: «Μεγάλο βήμα»

Επιμέλεια: Δ.Μ.

Τυπικές λεπτομέρειες απομένουν για να ανακοινώσει και επίσημα ο Πανιώνιος τη μεταγραφή του Έντιν Τσότσαλιτς. Τη συμφωνία με τους «κυανέρυθρους» επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο Βόσνιος αμυντικός μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του.

«Όλα τελείωσαν καλά. Ο Πανιώνιος και η Ζελέζνιτσαρ τα βρήκαν σε όλα. Περιμένω να πάρω τη βίζα μου και μαζεύω τα πράγματά μου. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη μεταγραφή μου. Ο Πανιώνιος αποτελεί βήμα για την καριέρα μου».

Αυτό που απομένει είναι να σταλεί από την ομάδα της Νέας Σμύρνης ένα έγγραφο στην πρεσβεία στο Σεράγεβο, προκειμένου να εκδοθεί η βίζα και να έρθει ο 22χρονος άσος στην Ελλάδα για να υπογράψει συμβόλαιο για τα επόμενα 3,5 χρόνια.

Σύμφωνα με τον Τύπο της Βοσνίας, η Ζελέζνιτσαρ θα εισπράξει 75.000 ευρώ και θα πάρει 15% σε περίπτωση μεταπώλησης του ποδοσφαιριστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: