Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Ντε Μος: «Όλα κρίθηκαν στο "Βικελίδης"»

Ο Αάντ Ντε Μος τόνισε πως η πρόκριση για την Καβάλα χάθηκε ουσιαστικά στο πρώτο παιχνίδι ενώ στάθηκε και στην νέα σεζόν, υπογραμμίζοντας ότι είναι έτοιμος για τον σχεδιασμό που πρέπει να γίνει.«Θεωρώ ότι ο Άρης κέρδισε την πρόκρισή στο «Κλεάνθης Βικελίδης». Σήμερα ήμασταν καλύτεροι και προσπαθήσαμε να πιέσουμε ψηλά. Τα καταφέραμε και δημιουργήσαμε κάποιες ευκαιρίες ενώ θεωρώ ότι δεν μας δόθηκε κάποιο πέναλτι. Ο σκοπός μας ήταν να πετύχουμε κάποιο γρήγορο γκολ για να πιέσουμε τον Άρη αλλά δεν τα καταφέραμε. Ο Iωάννου είναι εκπληκτικός φορ» είπε αρχικά και συνέχισε: « Το καλύτερο φορ που έχω χρησιμοποιήσει με απίστευτες κινήσεις στον κενό χώρο και το λέω εγώ που έχω βάλει τον Φαν Μπάστεν στον Άγιαξ ενώ πολύ καλός ήταν και ο Θεοδωρέλλης. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχω πολύ καλούς παίκτες και είναι ενδιαφέρον το πρωτάθλημα. Απομένουν τρεις αγώνες και μετά το τέλος τους θα ξεκινήσουμε να προγραμματίζουμε την νέα χρονιά. Εγώ είμαι έτοιμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: