Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Μόρας: "Έρχομαι στην ΑΕΚ"


Ο Βαγγέλης Μόρας είναι ο νούμερο ένα υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς στην οπισθοφυλακή της ΑΕΚ. Ο Έλληνας κεντρικός αμυντικός της Μπολόνια, δεν λέει "όχι" στον επαναπατρισμό του και στο ενδεχόμενο να φορέσει και πάλι την κιτρινόμαυρη φανέλα, φτάνει να ικανοποιηθεί οικονομικά.

Με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα aek365, τόνισε χαρακτηριστικά: "Δεν γνωρίζω για συμφωνία της ΑΕΚ και της Μπολόνια. Μπορεί να υπάρχει και να μην είμαι ενήμερος. Μπορεί λοιπόν η ΑΕΚ να επικοινωνήσει με τον εκπρόσωπό μου και να μιλήσουν μαζί του για μένα. Εγώ προσωπικά δεν έχω κάποια ενόχληση.

Ο ατζέντης μου χειρίζεται τα μεταγραφικά θέματα. Αν η ΑΕΚ καλύψει τις οικονομικές απαιτήσεις μου, τότε ευχαρίστως έρχομαι στην ΑΕΚ. Δεν έχω κανένα πρόβλημα επιστροφής μου στην Ελλάδα, αρκεί βέβαια να καλυφθώ οικονομικά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: