Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Μπενζεμά: "Δεν ήμουν εγώ μέσα στο γήπεδο"


Μετά από έναν χρόνο στη Μαδρίτη, ο Καρίμ Μπενζεμά δεν έχει πλέον πίστωση χρόνου από τους φίλους της Ρεάλ Μαδρίτης. Το γνωρίζει και σε συνέντευξη Τύπου δεσμεύθηκε ότι την προσεχή σεζόν θα είναι πολύ βελτιωμένος και θα θυμίζει τον ποδοσφαιριστή που "έβγαζε μάτια" όταν αγωνιζόταν στη Λιόν.

"Ο κόσμος με θεωρεί σπουδαίο παίκτη. Οταν έπαιζα στη Λιόν σκόραρα πολύ συχνά. Ομως πέρσι, δεν ήμουν εγώ μέσα στο γήπεδο", είπε ο Γάλλος, αναγνωρίζοντας ότι η περίοδος 2009/2010 ήταν η χειρότερη της καριέρας του. Τα μόλις οκτώ γκολ που πέτυχε στην Πριμέρα Ντιβιζιόν, αλλά κυρίως οι μέτριες εμφανίσεις, τού στέρησαν τη συμμετοχή στο Μουντιάλ της Νότιας Αφρικής, καθώς δεν ήταν στους "23" του Ραϊμόν Ντομενέκ (αυτό βέβαια εκ του αποτελέσματος μάλλον δεν ήταν κακό...).

"Τώρα είμαι πιο δυνατός, κυρίως ψυχολογικά, και θέλω να δουλέψω σκληρά. Η τελευταία χρονιά ήταν πολύ δύσκολη, αλλά τώρα τα έχω διαγράψει όλα από το μυαλό μου", δήλωσε ο 23χρονος άσος, που δεσμεύεται με συμβόλαιο έως το 2015 στη "Βασίλισσα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: