Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Σηφάκης: «Θα σκεφτώ να δώσω πίσω το βραβείο…»

Οργισμένος ήταν ο Μιχάλης Σηφάκης από τα όσα συνέβησαν στα τελευταία λεπτά του αγώνα ανάμεσα στον Πανσερραϊκό και τον Άρη. Ο αρχηγός των «κίτρινων» τόνισε χαρακτηριστικά: «Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ήρεμος μπορώ γιατί υπάρχει πολύ ένταση. Η τοποθέτησή μου δεν έχει να κάνει με το αποτέλεσμα και την ήττα της ομάδας μου. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Πανσερραϊκό για την νίκη του που ειδικά χθες ήταν καλύτερος από μας. Θέλω να μιλήσω για το σκηνικό των τελευταίων λεπτών όπου θέλω να πω ότι είμαι πολύ στεναχωρημένος που κάποιος μπήκε στον αγωνιστικό χώρο ενώ αγωνίζονται 22 ποδοσφαιριστές με 180 σφυγμούς, γιατί ήμουν και εγώ παθών πέρσι με τον φίλαθλο του Ηρακλή, και να δημιουργούνται εντάσεις και τέτοιες καταστάσεις. Δεν έχει να κάνει με την ήττα της ομάδας μου. Είμαι πολύ στεναχωρημένος και νευριασμένος. Πέρσι δέχθηκα το βραβείο του Fair play και θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν είναι να το δώσω πίσω γιατί δεν μπορώ να βλέπω τέτοιου είδους περιστατικά στην χώρα μου. Κι αυτό ώστε κάποια στιγμή να δοθεί μία λύση», ήταν η τοποθέτηση του Σηφάκη.
Για την είσοδο του Νίκου Ζαλίκα στον αγωνιστικό χώρο, είπε: «Δεν γίνεται ο κάθε ένας να μπαίνει στον αγωνιστικό χώρο εν ώρα παιχνιδιού. Η τοποθέτησή μου δεν έχει να κάνει με το αποτέλεσμα. Έχω πάρα πολλά νεύρα και δεν θέλω να πάρω κάποια απόφαση. Είναι λυπηρό να μπαίνει οποιοσδήποτε στον αγωνιστικό χώρο και να προκαλεί έναν ποδοσφαιριστή. Είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ως πότε θα κρατιόμαστε πια. Ήμουν ακριβώς στην φάση μπροστά. Δεν ξέρω ποιος κύριος μπήκε. Πήγε να του πάρει του Μίσελ την μπάλα και τον απώθησε. Αυτός ο κύριος δεν έπρεπε να είναι εκεί εν ώρα αγώνα και το είχε κάνει και μία φάση νωρίτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: