Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

«Θέλω να σκοράρω»

Ευχαριστημένος από τη μεταγραφή του στη Μάντσεστερ Σίτι δηλώνει πως είναι ο Έντιν Τζέκο. Ο 24χρονος επιθετικός είναι ενθουσιασμένος που θα αγωνίζεται μαζί με τους Τέβεζ και Τουρέ, ενώ τόνισε πως θέλει να δείξει στους φίλους της ομάδας, τον λόγο που οι «πολίτες» ξόδεψαν 32,5 εκατομμύρια ευρώ για να τον αποκτήσουν.

«Θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Η Σίτι αγωνίζεται για την πρώτη θέση του πρωταθλήματος και αυτό είναι που θέλω. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίζω μαζί με τον Τέβεζ και τον Τουρέ, τον οποίο έχω δει μόνο στην τηλεόραση. Θα με βοηθήσουν να ικανοποιήσω το στόχο μου, δηλαδή να γίνω καλύτερος στο μέλλον», ήταν τα λόγια του 24χρονου Βόσνιου, ο οποίος και συμπλήρωσε,

«Θέλω να δείξω στους φίλαθλους γιατί ο σύλλογος έδωσε τόσα χρήματα για μένα. Όλοι περιμένουν γκολ και εγώ αυτό θέλω να κάνω, αλλά περισσότερο από όλα θέλω να είμαι μέλος μιας επιτυχημένης ομάδας».

Ο Βόσνιος αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του με τη Σίτι στις 15 Ιανουαρίου, στον αγώνα κόντρα στη Γουλβς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: