Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ο Αντσελότι ζητάει πίστωση χρόνου για τον «κύριο 50 εκατ. στερλίνες»

Πληρώσατε 50 εκατομμύρια στερλίνες για να πάρετε τη Μάργκι Κλαρκ», έγραφε το πανό που σήκωσαν στο «Στάμφορντ Μπριτζ» οι οπαδοί της Λίβερπουλ θέλοντας να τσιγκλίσουν τον πρώην αγαπημένο τους Φερνάντο Τόρες που μετακόμισε στην Τσέλσι και τον οποίο παρομοίασαν με ένα από τα διάσημα «προϊόντα» του Λίβερπουλ, την 57χρονη ηθοποιό και τηλεπαρουσιάστρια Μάργκι Κλαρκ. Η νίκη (1-0) των «Κόκκινων» στο Λονδίνο ανάγκασε ακόμη και τον βρετανικό Τύπο να κάνει λόγο για «το χειρότερο ντεμπούτο όλων των εποχών».
Ακόμη χειρότερο ήταν το σχόλιο που αφιέρωσε ο συντάκτης του «Τelegraph» στην περιγραφή του ντέρμπι: «Στο πρώτο σουτ του Τόρες η μπάλα χτύπησε την πινακίδα στο πάνω διάζωμα της εξέδρας "Shed End", η οποία μνημονεύει ένα άλλο διάσημο Νο9 της Τσέλσι, τον Πίτερ Οσγκουντ. Τα άσχημα νέα για τον κύριο 50 εκατ. στερλίνες ήταν ότι αυτή ήταν και η καλύτερη προσπάθειά του στο ματς». Οσο για τη στιγμή της αλλαγής του, στο 60ο λεπτό του ντέρμπι, οι φίλοι της Λίβερπουλ του τραγουδούσαν «έπρεπε να είχες μείνει σε έναν πραγματικά μεγάλο σύλλογο».
Ο τεχνικός της Τσέλσι κ. Κάρλο Αντσελότι θέλοντας να προστατεύσει το νέο λαμπερό πετράδι της συλλογής των Λονδρέζων σημείωσε ότι «πρέπει να του δώσουμε τον χρόνο που χρειάζεται για να προσαρμοστεί και να βρει τον ρυθμό του». Ο ιταλός τεχνικός, ο οποίος χρησιμοποίησε και τους τρεις πρωτοκλασάτους επιθετικούς (Ντιντιέ Ντρογκμπά, Νικολά Ανελκά και Τόρες) στην επίθεση συμπλήρωσε ότι «είμαι βέβαιος πως δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για να μας δείξει την κλάση του». Οσο για την αλλαγή του Τόρες, ο κ. Αντσελότι υποστήριξε ότι «έπειτα από μια πολύ φορτωμένη εβδομάδα και 60 λεπτά στο ντέρμπι, το καλύτερο που μπορούσε να γίνει ήταν να βγει από το γήπεδο. Εχει την εμπειρία και την αυτοπεποίθηση να ξεπεράσει ένα ματς». Αυτό θα το ξεπεράσει όπως κάθε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, όχι όμως και την οργή των φίλων της Λίβερπουλ, την οποία εξέφρασε χτυπώντας τον με αγκωνιά στο πρόσωπο ο μέχρι πρότινος συμπαίκτης του Ντάνιελ Αγκερ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: