Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

"Υπεύθυνος ο Παπουτσής, αν μου συμβεί κάτι"!!

Ο Κώστας Βαξεβάνης μιλάει για την εκπομπή που έκανε στο "Κουτί της Πανδώρας" για τον Μάκη Ψωμιάδη. Ξεκαθάρισε ότι δεν έχει δεχθεί απειλές, αλλά είπε ότι ..."μόνο οι ανόητοι δεν φοβούνται"!
"Υπεύθυνος ο Παπουτσής, αν μου συμβεί κάτι"!
Κώστα, φοβήθηκες καθόλου όταν ξεκίνησες το ρεπορτάζ, αλλά και μετά την προβολή της εκπομπής;
"Μόνο οι ανόητοι δεν φοβούνται. Αλλά αυτό το πράγμα είναι η δουλειά μου. Είναι ειρωνικό να έχω πάει στην άκρη του κόσμου και να έχω καλύψει δημοσιογραφικά τους μεγαλύτερους πολέμους και να φοβάμαι εδώ στη χώρα μου. Από εκεί και πέρα, είναι δουλειά του κράτους να τιμωρήσει όσους κινούνται στην παρανομία. Επίσης είναι δουλειά μιας ευνομούμενης Πολιτείας να προστατέψει εμάς που κάνουμε τη δουλειά μας και να μην έχουμε προβλήματα, μετά την προβολή ανάλογων ρεπορτάζ".
Διαβάστε όλη τη συνέντευξή στο gazzetta.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: