Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Ματεράτσι: «Με πρόδωσε ο Λεονάρντο»

Με τα χειρότερα λόγια για τον πρώην προπονητή της Ίντερ, Λεονάρντο, μίλησε ο Μάρκο Ματεράτσι. Ο Ιταλός αμυντικός εξήγησε ότι ο Βραζιλιάνος (τεχνικός διευθυντής πλέον στην Παρί Σεν Ζερμέν), δεν του συμπεριφέρθηκε σωστά, καθώς τον είχε θέσει εκτός ομάδας… 

«Ας το ξεκαθαρίσουμε. Το να φύγω από την ομάδα μια χρονιά νωρίτερα δεν ήταν δική μου απόφαση. Ο Λεονάρντο με πρόδωσε. Η ομάδα μου είπε πως εγώ πλέον δεν είμαι μέρος των πλάνων του και μάλιστα πως δε θα αγωνιστώ στο Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν ξέρω για ποιο λόγο με ήθελε εκτός ομάδας ο Λεονάρντο. Εγώ ποτέ μου δεν του προκάλεσα προβλήματα, είτε αγωνιζόμουν είτε όχι», τόνισε ο 37χρονος ο οποίος τελικά έμεινε στην Ίντερ, από την στιγμή που αποχώρησε ο Λεονάρντο. The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: