Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Καλάθης: «Final Four με ΠΑΟ, μετάλλιο με Εθνική»

Ο Νικ Καλάθης δεν διστάζει να βάλει ψηλά τον πήχη. «Στόχος το Final Four με τον Παναθηναϊκό και το μετάλλιο με την Εθνική, ακόμη και το χρυσό», δήλωσε ο ομογενής γκαρντ.

Καλάθης: «Final Four με ΠΑΟ, μετάλλιο με Εθνική»
Ο Νικ Καλάθης μετά από καιρό πάτησε ξανά το παρκέ του ΟΑΚΑ. Ο ομογενής γκαρντ δήλωσε στην «Πράσινη» ευτυχής που επέστρεψε στον Παναθηναϊκό κι ευγνώμων στην οικογένεια Γιαννακόπουλου, ενώ υποκλίθηκε στον κόσμο της ομάδας και μίλησε για το μεγάλο στόχο του Final Four. Όσο για την Εθνική, ο 26χρονος άσος έβαλε στο μάτι ένα μετάλλιο, ακόμη και το χρυσό.

Αναλυτικά, ο Νικ Καλάθης μίλησε για:

-την επιστροφή στον Παναθηναϊκό: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα και θα ξαναπαίξω στον Παναθηναϊκό. Σκεφτόμουν πως αν επέστρεφα στην Ευρώπη, ο Παναθηναϊκός θα ήταν η μοναδική μου επιλογή. Είμαι ευγνώμων στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και την οικογένειά του, η οποία έχει κάνει πολλά για μένα από το ξεκίνημα της καριέρας μου».

-τους στόχους του Παναθηναϊκού: «Ξέρω ότι οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές από όλους. Ο στόχος μας είναι να βρισκόμαστε στο Final Four στο Βερολίνο κι ελπίζω ότι θα τα καταφέρουμε».

-τον κόσμο του Παναθηναϊκού: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω και πάλι για τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Κατά τη γνώμη μου ήταν πάντα οι καλύτεροι φίλαθλοι στην Ευρώπη. Δεν σταματούν ποτέ να μας υποστηρίζουν. Αυτό θέλω να ζήσω και πάλι».

-τη νέα προσπάθεια της Εθνικής: «Ο στόχος μας θα πρέπει να είναι το μετάλλιο κι από τη στιγμή που θα βρεθούμε εκεί γιατί να μη φτάσουμε μέχρι το χρυσό; Θεωρώ πως είναι η καλύτερη ομάδα που έχουμε εδώ και πολύ καιρό. Προς το παρόν, εκείνο που προέχει είναι να δέσουμε σαν ομάδα. Πιστεύω ότι έρχονται καλά πράγματα. Θέλουμε να κάνουμε τους Έλληνες περήφανους». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: