Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Νέα για Πανθρακικό

Δύο παίκτες με τους οποίους ο Πανθρακικός έχει συμφωνήσει εδώ και ένα μήνα, ανήκουν από σήμερα και επίσημα στο δυναμικό του συλλόγου. Πρόκειται για τους Σέρβους Ζέλικο Τζόκιτς και Φιλίπ Αρσενίεβιτς, οι οποίοι βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψαν τα διετή συμβόλαιά τους. Ο Τζόκιτς είναι 27 ετών και πέρσι είχε 29 συμμετοχές και 1 γκολ με τη φανέλα της Γιαβόρ. Ο Αρσενίεβιτς είναι 26 ετών και στην περσινή σεζόν με τη Γιαβόρ σημείωσε 4 γκολ σε 29 συμμετοχές. «Είμαι ενθουσιασμένος. Πήρα πληροφορίες για την Ελλάδα και τον Πανθρακικό μέσω του μάνατζέρ μου και φίλων ποδοσφαιριστών. Μιλήσαμε με τον Ζόραν Στοΐνοβιτς και τον κ. Σαββάκη και αμέσως έκλεισε η συμφωνία για δύο χρόνια. Στόχος μας είναι να μην απογοητεύσουμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύτηκαν», τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις ο Ζέλικο Τζόκιτς. Από την πλευρά του, ο Φιλίπ Αρσενίεβιτς ανέφερε: «Αισθάνομαι πολύ όμορφα μετά την υπογραφή του συμβολαίου μου. Οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Έρχομαι για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Αν και στο παρελθόν είχα έρθει σε επαφή με κάποιες ελληνικές ομάδες, εντούτοις δεν προχώρησε κάτι. Ωστόσο, πάντα ήθελα να παίξω στην Ελλάδα και ο Πανθρακικός μου δίνει την ευκαιρία να το κάνω. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να βοηθήσουμε την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: