Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Κάλβο: «Ήθελα να μείνω» – Κοντά σε Πίτου Γκαρσία


Κάλβο: «Ήθελα να μείνω» – Κοντά σε Πίτου Γκαρσία

Ο Τόνι Κάλβο, ο οποίος ανανέωσε την συνεργασία του με τον Άρη μέχρι το 2012 μίλησε για την απόφαση του αυτή λέγοντας: «Είμαι χαρούμενος που μετά από μεγάλες σε διάρκεια συζητήσεις όλα έφτασαν στο σημείο που ήθελα κι εγώ και η διοίκηση και συμφωνήσαμε. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την συμφωνία. Ήθελα να μείνω στην ομάδα του Άρη. Το είχα πει ότι θέλω να μείνω και να αγωνιστώ στον Άρη για πολλά χρόνια. Δεν ασχολήθηκα με το οικονομικό, εμένα η δουλειά μου είναι να παίζω ποδόσφαιρο. Η σκέψη μου ήταν στο να συνεχίσω την καριέρα μου στον Άρη. Είμαι χαρούμενος που ανανέωσα το συμβόλαιο μου με τον Άρη».

Στο μεταξύ κοντά στην απόκτηση του Σεμπαστιάν «Πίτου» Γκαρσία βρίσκεται ο Άρης, με τον Αργεντινό να κατέχει ιταλικό διαβατήριο ενώ έχει γνώση της ελληνικής πραγματικότητας αγωνιζόμενος στην ομάδα του Ηρακλή στο παρελθόν. Η ανακοίνωση της μεταγραφής αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες. Πηγη Μετροσπορ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Περιμενουμε τον Λαγογιαννη στο μπλογκ μιας που τον εφαγαν στον λιμπερο..
Στελιο παρε θεση