Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

ΟΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕ ΛΥΜΠΕ..!



Την πρόθεσή του να συζητήσει με τους ανθρώπους της ΑΕΚ την πιθανότητα να φορέσει ξανά την κιτρινόμαυρη φανέλα, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Νίκος Λυμπερόπουλος. Ο πεπειραμένος φορ σχολίασε ότι δεν μπορεί να πάρει θέση σε μια κουβέντα που γίνεται σε υποθετική βάση, παρόλα αυτά οι άνθρωποι της «Ένωσης» διατηρούν πολύ καλή σχέση τόσο με τον ίδιο όσο και με τον μανατζέρ του και ξέρουν πού μπορούν να τον βρουν.

«Δεν έχει μιλήσει κανένας μαζί μου ή τον μάνατζέρ μου ακόμα. Αν γίνει κάποια πρόταση, δεν κλείνω τις πόρτες, ευχαρίστως να το συζητήσουμε. Πέρασα πέντε όμορφα χρόνια στην ΑΕΚ. Με την ΑΕΚ είχα μια πολύ καλή συνεργασία για πέντε χρόνια και έκανα μόνο φίλους. Με τον προηγούμενο πρόεδρο πήραμε ένα φιλικό ’’διαζύγιο’’, έπειτα από γόνιμη συζήτηση», είπε αρχικά στον «Sentra FM» ο «Λύμπε» και συμπλήρωσε: «Η ΑΕΚ διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τον μάνατζέρ μου, τον κ. Κουτσολιάκο, μετά τη μεταγραφή του Πλιάτσικα στη Γερμανία, οπότε γνωρίζει πώς και πότε να τον βρει για να συζητήσουν αν θέλουν για μένα. Όλα είναι πολύ θεωρητικά μέχρι τώρα και δεν μπορώ να πάρω θέση για το τι στάση θα κρατήσει η Αϊντραχτ. Αν γίνει η προσέγγιση, θα δούμε».«Εκτιμώ τον Μπάγεβιτς»Ο διεθνής φορ μίλησε και για τη σχέση του με τον Ντούσκο Μπάγεβιτς: "Με τον κ. Μπάγεβιτς έχω συνεργαστεί και στο παρελθόν για να μικρό διάστημα και τον εκτιμώ. Είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία. Συζητά με τους ποδοσφαιριστές και είναι ειλικρινής, ενώ τότε (στην πρώτη του επιστροφή στην Ενωση) η θέση του ήταν πολύ πιο δύσκολη απ’ ό,τι είναι τώρα».Αναλυτικά η συνέντευξη:Για τις πρόσφατες πυρκαγιές:«Θα μπορούσαμε να είμαστε η καλύτερη χώρα του κόσμου, αλλά βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας. Δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα άλλο να καεί. Τώρα δεν εφαρμόζεται κανένας νόμος, δεν υπάρχει κανένας κανόνας και βλέπουμε τα αποτελέσματα. Πρέπει να έρθει η ώρα να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Είναι κρίμα. Ο κόσμος είναι εξοργισμένος».Για τις φημολογούμενες επαφές του με την ΑΕΚ:«Δεν υπάρχει καμία επαφή. Δεν ξέρω από που βγαίνουν οι φήμες, καθώς ούτε ο μάνατζερ μου είχε την παραμικρή ενόχληση από την ΑΕΚ Άλλο το να θέλεις κάτι κι άλλο να είναι κάτι οριστικό, όπως το παρουσιάζουν».Για το αν θα σκεφτόταν να ξαναγυρίσει στην ΑΕΚ:«Είχα δηλώσει ότι θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου στο εξωτερικό. Όσο ωριμάζεις καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να κάνεις σχέδια για το μέλλον. Όλοι ξέρουν τα αισθήματα μου για την ΑΕΚ, δέθηκα με την ομάδα και τον κόσμο στα πέντε χρόνια που αγωνίστηκα εκεί, για αυτό δεν θα πω όχι. Μπορώ να συζητήσω οτιδήποτε. Προς το παρόν, είμαι ευχαριστημένος στην Γερμανία απολαμβάνω το γερμανικό ποδόσφαιρο και μένω εδώ». Για την αποχώρηση του από την ΑΕΚ:«Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν είχα κάνει το συμβόλαιο που μου είχαν υποσχεθεί θα ήμουν ακόμη στην ομάδα. Δεν αισθάνομαι πίκρα. Έλυσα το συμβόλαιο μου μέσα σε πολύ καλό κλίμα και δεν υπήρξε ούτε κόντρα ούτε διαφορά με τον τέως πρόεδρο». Για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς και το ενδεχόμενο συνεργασίας τους: «Έχω συνεργαστεί ξανά για έξι μήνες με τον κ. Μπάγεβιτς. Νομίζω ότι τα πράγματα τότε ήταν πιο δύσκολα για αυτόν. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με κάποιον προπονητή, αν και στο παρελθόν είχαν βγει κάποιες φήμες που από ότι αποδείχθηκε δεν ίσχυαν. Είμαι ειλικρινής και μου αρέσει ο διάλογος. Νομίζω ότι ο κ. Κουτσολιάκος έχει καλές σχέσεις με την ΑΕΚ από την μεταγραφή του Βασίλη Πλιάτσικα αλλά και από άλλες, κι αν θέλουν, μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί του ή και με εμένα». Για την Αϊντραχτ Φρανκφούρτης: «Δεν ξέρω αν θα με παραχωρούσε η Αϊντραχτ. Εγώ φέτος, δεν ξεκίνησα καλά. Είναι ακόμα αρχή, έχω υπομονή και πιστεύω σε μένα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ομάδα και τον κόσμο. Γενικά μπορώ να πάω παντού, εφόσον έχω μαζί μου την οικογένεια μου». Για το ελληνικό πρωτάθλημα:«Θα γίνει ένα πολύ καλό πρωτάθλημα φέτος, διότι εκτός από τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό και ο ΠAOΚ, ο Άρης και ο Ηρακλής είναι πολύ δυνατοί. Αυτό που λείπει από το ελληνικό πρωτάθλημα είναι η συμπαράσταση των δημοσιογράφων προς το προϊόν. Σίγουρα μπορεί να μην είναι από τα κορυφαία πρωταθλήματα, αλλά όλοι πρέπει να κάνουμε προσπάθειες. Ειδικά στη Γερμανία προωθούν πάρα πολύ το πρωτάθλημα τους. Έχουν τους ομοεθνείς τους σε υψηλή εκτίμηση. Το θεωρούν υψηλού επιπέδου. Ωστόσο, στην Ελλάδα οι εγκαταστάσεις και τα γήπεδα δεν είναι ό,τι το καλύτερο. Πολλοί πιστεύουν ότι ο Ολυμπιακός είναι το απόλυτο φαβορί για το πρωτάθλημα, όμως και ο Παναθηναϊκός έχει μια νέα και ανταγωνιστική ομάδα. Όπως βέβαια και η ΑΕΚ είναι δυνατή, παρότι έχασε μια σημαντική μονάδα όπως είναι ο Κυργιάκος, ενώ και ο ΠΑΟΚ. θα είναι πολύ δυνατός, διότι έχει έναν προπονητή που δουλεύει στο 200% και ο κόσμος του τον στηρίζει συνεχώς”. Για τους ξένους στο ελληνικό πρωτάθλημα: «Δεν είμαι κατά των ξένων και δεν μπορώ να αμφισβητήσω κάποιους παίκτες, όπως τον Γκαλέτι, τον Ντουντού, τον Ντιόγκο, τον Ζιλμπέρτο Σίλβα και τον Σισέ. Πάντως στην Γερμανία είναι διαφορετική η αντιμετώπιση των Γερμανών προς τους ξένους». Για την Εθνική:«Η ομάδα πρέπει να δείξει 100% αυτοθυσία, να βγάλει τα στοιχεία που την έχουμε συνηθίσει στο γήπεδο. Δηλαδή δεν είμαστε ομάδα που θα παίξει θεαματικά και θα επιτίθεται συνεχώς. Είμαστε πολύ δεμένοι σαν σύνολο, πολύ συμπαγείς, οι γραμμές είναι πολύ κοντά, και πρέπει να υπάρχει στήριξη μεταξύ των ποδοσφαιριστών. Αν τα βγάλουμε αυτά στο γήπεδο, θα είναι πολύ δύσκολο να μας κερδίσει η Ελβετία. Αν είμαστε, όμως, όπως στο παιχνίδι με την Πολωνία θα είναι δύσκολο ακόμα και με την Μολδαβία».

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΑΤΣΩΡΧΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: