Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Περιμένει πρόταση ο Κίκε Φλόρες *


Θετικός στο ενδεχόμενο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού εμφανίστηκε με δηλώσεις του σε ελληνική εφημερίδα ο Κίκε Φλόρες, ένας από τους υποψήφιους προπονητές για τον «ερυθρόλευκο» πάγκο.

«Η αλήθεια είναι πως έχω δεχτεί πολλά τηλέφωνα από Ελληνες δημοσιογράφους σχετικά με το ενδεχόμενο ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας του Ολυμπιακού. Σε επικοινωνία είτε μαζί μου είτε με τον ατζέντη μου δεν έχει έρθει κανένας ακόμη από την ελληνική ομάδα», τόνισε στο «Goal» για να συνεχίσει:

«Όμως, δεν θα ήμουν καθόλου αρνητικός στο να έρθω να δουλέψω σε μια μεγάλη ομάδα και ν’ αντιμετωπίσω μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου. Αν μου κάνουν επίσημη κρούση, σίγουρα θα το σκεφτώ και γιατί όχι να έρθω στην Ελλάδα. Είδα πέρυσι με την Μπενφίκα και την ποιότητα του Ολυμπιακού, αλλά και τον καταπληκτικό κόσμο που έχει. Είμαι έτοιμος ν’ ακούσω την πρότασή τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: