Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Στη Θεσσαλονίκη ο William Avery


Eπιμέλεια: Δ.Μ.

Λίγο μετά τη 1.30 σήμερα το μεσημέρι, έφτασε στη Θεσσαλονίκη ο Αμερικανός γκαρντ William Avery, που θα φορά τη φανέλα του ΠΑΟΚ για την αγωνιστική περίοδο 2009-2010. Ο Avery, θα περάσει το πρωί της Τετάρτης από ιατρικές εξετάσεις, ενώ στις πρώτες του δηλώσεις και αναφερόμενος στη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι ενθουσιασμένος που έρχομαι στη Θεσσαλονίκη για τον ΠΑΟΚ. Είναι φοβερή η αίσθηση να παίζεις μπροστά σ’ αυτό το εξαιρετικό κοινό φιλάθλων. Έχω την εικόνα του γηπέδου του ΠΑΟΚ γεμάτο κι αυτό και μόνο μου δίνει κίνητρο, όπως και σ’ όλη την ομάδα να παίξει και να κάνει το κάτι παραπάνω. Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω και να προσπαθήσω να προσφέρω ότι πιο θετικό για την ομάδα. Είμαι πανέτοιμος να κάνω ότι χρειάζεται, να δουλέψω σκληρά και να κάνω ότι μου ζητήσει ο προπονητής μου και πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος για το πρώτο επίσημο παιχνίδι στις 7 Οκτωβρίου”.

Αναφερόμενος στο ρόλο που θα έχει στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ και σε σχέση με το τρόπο που αγωνιζόταν πέρσι στα Τρίκαλα, ο Avery, τόνισε: “Το να παίρνεις πολλές προσπάθειες σημαίνει και μεγάλο βάρος στους ώμους σου κι εγώ είμαι έτοιμος να απαλλαγώ από αυτό, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το να διαφοροποιηθεί ο ρόλος μου στην ομάδα. Και πιστέψτε με προτιμώ τη νίκη από το να παίρνω τις περισσότερες προσπάθειες ή να έχω τα καλύτερα νούμερα οποιαδήποτε στιγμή”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: